مصدومان ذوب به استقلال رسیدند/ وضعیت خوب ۳ بازیکن سرباز برای دیدار با آبی‌ها

مصدومان ذوب به استقلال رسیدند/ وضعیت خوب ۳ بازیکن سرباز برای دیدار با آبی‌ها

وب سایت رسمی فوتبالی- ۳ مصدوم تیم فوتبال ذوب آهن می‌توانند تیم خود را مقابل استقلال همراهی کنند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ذوب آهن و استقلال باید در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم بروند و این درحالی است که تقابل علیرضا منصوریان با استقلالی‌ها تماشایی خواهد شد. این بازی قرار است پنج شنبه ۴ مهر  برگزار شود و برای ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

امیر ارسلان مطهری، مهاجم ذوب آهن اصفهان که به دلیل مصدومیت دیدار مقابل صنعت نفت آبادان را از دست داده بود به دیدار مقابل آبی‌ها می‌رسد و مشکلی بابت بازی کردن نخواهد داشت. او که ستاره سبزپوشان محسوب می‌شود، پیش از آغاز فصل از استقلال پیشنهاد داشت، اما با ذوبی‌ها توافق کرد تا در این تیم بماند. 

از سویی دیگر، محمدرضا خلعتبری، مهاجم با تجربه ذوب آهن اصفهان که در لیگ هجدهم دچار پارگی رباط صلیبی شد، قرار است از دیدار با استقلال به مستطیل سبز بازگردد و برای چند دقیقه رو در روی استقلال بازی کند.

ماکولی کریستانتوس، مهاجم آفریقایی ذوب‌آهن نیز در حین بازی با سایپا به علت آسیب‌دیدگی از زمین مسابقه خارج شد و سه دیدار اخیر را از دست داد،حالا با رفع مصدومیت می‌تواند مقابل مدافعان استقلال قرار بگیرد.

همچنین ۳ بازیکن سرباز این تیم که به تازگی خدمت مقدس سربازی را پشت سر گذاشته اند، وضعیت خوبی دارند و می توانند با صلاحدید کادرفنی از ابتدا بازی کنند.

ذوب آهن که در ۴ بازی اول لیگ، به ۳ تساوی رسیده و متحمل یک شکست شده، امیدوار است تا مقابل شاگردان استراماچونی، نخستین ۳ امتیاز فصل را بدست آورد.

این دیدار، پنج شنبه این هفته از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

4344