عبدی: این بازیکنان بخش بزرگی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود

عبدی: این بازیکنان بخش بزرگی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود

وبسایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان در نشست خبری پس از بازی مقابل افغانستان گفت: عملکرد واقعی تیم را در این مسابقات دیدیم و باخت در تورنمنت دوستانه و آن هم با تیم دوم چیزی نبود که برخی تیم کشورشان را بکوبند.


به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی پس از برد ایران مقابل افغانستان و صعود به مرحله نهایی گفت: بازیکنانم به من نشان دادند توانایی برد برابر هر تیمی را دارند و خدا را شاکرم به خاطر عنایتی که به تیم ما داشت.

وی ادامه داد: در این سن هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست، بچه‌ها تلاش زیادی کردند و غیرت به خرج دادند، این تیم تنها 6 هفته بود که دور هم جمع شده‌ بودند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان افزود: ما ملتی هستیم بزرگ، با فرهنگی کهن و غنی و سرشار از استعداد و پتانسیل و امروز همین فرزندان ایران کاری کردند که نشان دادند در اوج تحریم‌ها و مشکلات مالی هم می‌شود در فوتبال هر کاری انجام داد. خدا را شکر دشمن‌شاد نشدیم. عده‌ای به دنبال منافع خودشان بودند و امروز تیرشان به سنگ خورد.

عبدی تأکید کرد: کسانی منتظر بودند تیم ما امروز موفق نشود. خوشبختانه با برد خود در رأس قرار گرفتیم، اکنون فتنه‌گران باید بروند جایی قایم شوند تا ترکش برد به آنها نخورد.

عبدی افزود: باخت در یک بازی دوستانه و آن هم با تیم دوم چیزی نبود که آنها تیم کشورشان را بکوبند زیرا مهم بازی‌های رسمی بود که دیدید چگونه برنده شدیم. ما با تیم دوم و سوم خود هم می‌توانستیم در این بازی تیم افغانستان را ببریم و دیدید در 90 دقیقه بدون تعویض بازی خوبی ارائه دادیم و این مهم را اثبات کردیم.

عبدی گفت: از مهدی تاج، ساکت، شکوری، ماجدی، استیلی، و ... بابت حمایت از تیم ملی نوجوانان تشکر می‌کنم، از همه ایران عزیز هم تشکر می‌کنم که مرا تحمل کرده و به بنده اعتماد کردند.

سرمربی تیم ملی نوجوانان با اشاره به آینده تیم نوجوانان ایران گفت: من تا ساعت 12 امشب با فدراسیون قرارداد دارم و از فردای خود خبر ندارم اما این را باید بگویم که این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و در آینده‌ای نزدیک بخش اعظمی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.

وی ادامه داد کرد: ما در تیم ملی سعی داشتیم که پنجره‌ای رو به آینده را به این بازیکنان نشان دهیم و فوتبال و لذت بازی آن را به آنها نشان دهیم.

عبدی اضافه کرد: ما یک استراتژیک در تیم ملی داشتیم که با کمترین گل خورده یک فوتبال شناور و رو به جلویی بازی کنیم و از زدن زیر توپ و به نوعی علی‌اصغری بازی کردن پرهیز کنیم.

وی گفت: امیدوارم ایرانی آباد داشته باشیم و همواره کشورم در زمینه‌های ورزشی، علمی، اقتصادی و ... در قله‌های جهانی حضور داشته باشد.



9697