پیش‌بینی 20 بازی برای تیم ملی نوجوانان و واکنش عبدی به گروه ایران

پیش‌بینی 20 بازی برای تیم ملی نوجوانان و واکنش عبدی به گروه ایران

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان برنامه‌های خود را برای این تیم ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از فارس، حسین عبدی سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان اظهار داشت: امروز جلسه‌ای با کمیته جوانان در خصوص آماده‌سازی تیم‌ها و بررسی برنامه‌ها برگزار کردیم. یکی از بزرگترین فاکتورهایی که می‌تواند به ما کمک کند حمایت همه جانبه است. باید بازی‌های دوستانه هم داشته باشیم. برنامه‌ها را داده‌ایم هر چه اینها بیشتر باشد درصد موفقیت تیم هم بالا می‌رود.

عبدی درباره حریفان ایران یادآور شد: کره شمالی را از نزدیک دیده‌ایم بسیار سرعتی و فیزیکی است. قطر هم شرایط متفاوتی دارد چون از سرمایه‌گذاری روی تیم‌های پایه نتیجه گرفته و بحرین هم میزبان است. گروه سختی داریم اما لذت می‌برم چون چالش زیادی خواهیم داشت. تیمی که می‌خواهد به جام جهانی برسد باید از پس هر تیمی که جلوی رویش است، برآید.

وی درباره پرداخت پاداش و حقوق عنوان کرد: هنوز هیچ کدام از بچه‌ها پولی نگرفته‌اند. بیش از یک سال است که دریافتی نداشته‌اند. فقط آقای مهدوی به خاطر مشکل پزشکی تلاش کردیم بخشی از پولش را بگیرد. این یک معضل است چون به همین دلیل یک از مربیان را از دست دادیم و او به لیگ برتر رفت. او مجبور شد به خاطر زندگی‌اش برود بالاخره مربیان هم خرج دارند. حقوقی هم نداده‌اند، هیچ چیزی نمی‌توانم بگویم.

عبدی همچنین درباره برگزاری لیگ برتر و اینکه تصمیم درستی است، عنوان کرد: باید در هر صورت پروتکل‌های لازم را رعایت کرد تا لیگ خوبی داشته باشیم. لیگ هم بخشی از زندگی و چالش‌های اجتماعی است. من دیدم خیلی‌ها شرایط را عادی گرفته‌اند اما برای ورزش سخت گرفته‌اند. این خوب است امیدواریم پروتکل‌ها رعایت شود.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره اردوها و بازی‌های تدارکاتی، گفت: از 10 تیر اعلام کردیم اردوها آغاز شود. ما برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم اما با تغییرات رخ داده دوباره برنامه داده‌ایم. 20 بازی دوستانه هم قبل از بازی‌های اصلی پیش‌بینی کرده‌ایم. 112 روز تمرینی داریم، در 20 بازی شرکت می‌کنیم که 3 تورنمنت هم پیش‌بینی شده است. 12 بازی هم باید داخل ایران باشد. این برنامه ایده‌آل ماست. فدراسیون انجام دهد درصد موفقیت ما را بالا خواهد برد.

9697