رادوشوویچ: در پایان شهرآورد هواداران پرسپولیس خوشحال خواهند بود

رادوشوویچ: در پایان شهرآورد هواداران پرسپولیس خوشحال خواهند بود

وب سایت رسمی فوتبالی- دروازه بان کروات پرسپولیس گفت: پیش‌بینی در فوتبال سخت است اما به طور حتم در پایان شهرآورد هواداران خوشحال، هواداران پرسپولیس خواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، بوژیدار رادوشوویچ با اشاره به عملکرد پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و مهم کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم. اما متاسفانه فوت کودک هوادار شیرینی این برد را کم کرد و امیدوارم خدا به خانواده این کودک صبر دهد.

وی افزود: صنعت نفت از تیم های خوب لیگ امسال است که مربی خوبی مانند دراگان اسکوچیچ را روی نیمکت خود دارد. این تیم در ورزشگاه آزادی حریف آسانی برای ما نبود اما مهم کسب سه امتیاز بود که خوشحالیم برابر این تیم به برتری رسیدیم.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مهار دیدنی‌اش در این بازی روی ضربه ایستگاهی طالب ریکانی خاطر نشان کرد:‌ وظیفه من حفاظت از دروازه پرسپولیس است و خوشحالم که توانستم این کار را انجام دهم. هواداران هم در این بازی روحیه خوبی به من دادند و تشویق‌های آنها انگیزه هر بازیکنی را چند برابر می‌کند.

وی در مورد اینکه پرسپولیس در حضور او آمار خوبی در کسب پیروزی دارد، گفت: وظیفه من این است که آماده باشم تا هر زمانی که تیم به من نیاز دارد، از نظر آمادگی در سطح بالایی قرار داشته باشم. خوشحالم که هواداران از من راضی هستند. من همیشه سعی کردم آمادگی‌ام را حفظ کنم تا پرسپولیس از نظر دروازه مشکلی نداشته باشد.

رادوشوویچ گفت: علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم و برترین دروازه بان ایران و آسیا است. او بارها خودش را ثابت کرده و امیدوارم که همیشه بتواند به این مقدار برای پرسپولیس مفید باشد. حضور او در تمرینات و آمادگی او باعث بالا رفتن همه دروازه بان‌ها می‌شود.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شهرآورد پیش رو هم گفت: من چندین بار حضور در این مسابقه را تجربه کردم. از دید من این دیدار یکی از جذاب‌ترین مسابقات آسیا است و ورزشگاه پر آزادی به جذابیت این بازی می‌افزاید. امیدوارم که بدون هیچ مشکلی همه هوادران از دیدن یک بازی جذاب لذت ببرند و در پایان هم بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی در مورد شرایط پرسپولیس در شهرآورد اضافه کرد: شرایط تیم ما خوب است و همه بازیکنان در سطح بالایی از آمادگی قرار دارند. تمرینات خوبی هم در این مدت پشت سر گذاشتیم و امیدوارم که این آمادگی در نهایت به نفع ما باشد.

رادوشوویچ در مورد اینکه با توجه به درخشش او، آیا ممکن است در شهرآورد وظیفه حفاظت از دروازه به وی سپرده شود، خاطر نشان کرد: بازی کردن در این مسابقه برای هر بازیکنی جذاب است اما مهم‌تر از موفقیت فردی، موفقیت تیم است. علیرضا بیرانوند بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا است که دروازه‌بان اول است. در مجموع اما گابریل کالدرون به عنوان سرمربی در این باره تصمیم خواهد گرفت.

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه شهرآورد اضافه کرد: پیش‌بینی در بازی فوتبال سخت است. استقلال دومین تیم برتر ایران و قابل احترام است اما به طور حتم در پایان بازی هواداران ما خوشحال خواهند بود.

7413