عبدی: بازی با افغانستان آسان‌تر خواهد بود

عبدی: بازی با افغانستان آسان‌تر خواهد بود

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران در نشست خبری پس از بازی با فلسطین تاکید کرد: مقابل فلسطین حدود 10 موقعیت خطرناک داشتیم که اگر به گل تبدیل می‌شد، می‌توانستیم نتیجه بازی قبلی را تکرار کنیم. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حسین عبدی در ابتدا گفت: ما بازی را خوب و طوفانی شروع کردیم و باید در دقایق اولیه بازی به گل می‌رسیدیم اما این اتفاق رقم نخورد.

وی ادامه داد: ما حدود 10 موقعیت‌ 80 درصدی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، گاهی اوقات هم روی بعضی صحنه‌ها غافلگیر می‌شویم و گل می‌خوریم و نمی‌توانیم آن را جبران کنیم و این جزو اتفاقات فوتبال و به طور ویژه مختص به این رده سنی است، چراکه بازیکنان در این سنین برای دقایقی اصول را فراموش می کنند و باید از آن درس گرفت.

وی ادامه داد: در انتها کمی بازی احساسی شده بود، چراکه حریف 10 نفره شده بود و بازیکنانش مستقیم بازی می کردند و بازیکن ما یک اشتباه هم انجام داد و نزدیک بود که بازی مقتدرانه‌ای که در زمین داشتیم با تساوی به اتمام برسد. حدود 10 موقعیت خطرناک داشتیم که اگر آنها به گل می‌رفت می‌توانستیم نتیجه بازی قبلی مقابل مالدیو را تکرار کنیم.

عبدی افزود: بچه‌ها طبق برنامه مدنظرمان پیش رفتند و فوق‌العاده بودند، هرچند موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی ضربات آنها به گل تبدیل نشد. من خودم از این بازی لذت بردم، اگر بازیکنان ما توپ‌ها را گل می‌کردند شاید نتیجه بازی با مالدیو تکرار می‌شد. این تجربه در بازیکنان من شکل گرفت که در بازی‌های آینده از همه موقعیت‌های ایجاد شده استفاده کنند، چراکه متوجه شدند حتی امکان باخت به تیم های ضعیفی مثل مالدیو و فلسطین وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان درباره بازی بعد مقابل افغانستان گفت: منتظر بازی با افغانستان هستیم، بعد از آن به اینکه چرا باخت در تورنمنت دوستانه چین و کافا تا این حد بزرگ شد، خواهم پرداخت. در حال حاضر باید بگویم که بازی و تورنمنت دوستانه برای شناخت بازیکنان است، درصورتی که اینطور نشان داده شد که گویا ما از دور مسابقات آسیایی حذف شدیم. البته که جوسازی‌ها اثر و فایده‌ای ندارد.

وی تصریح کرد: بازی برابر افغانستان بازی راحت تری نسبت به بازی با فلسطین خواهد بود و امیدوارم بازی زیبایی داشته باشیم. امیدوارم بازیکنان ساده انگاری نکنند و همه موقعیت ها را به گل تبدیل کنند.

4344