فتح الله زاده: آن ۴ برد شهرآورد ما تاریخی شده/ استقلال شرایط روحی اش خوب باشد، شهرآورد را می برد

فتح الله زاده: آن ۴ برد شهرآورد ما تاریخی شده/ استقلال شرایط روحی اش خوب باشد، شهرآورد را می برد

وب سایت رسمی فوتبالی- مدیر عامل سابق استقلال در خصوص شرایط این تیم در آستانه شهرآورد صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، علی فتح الله زاده در گفت و گو با فوتبالی در خصوص شرایط استقلال برای شهرآورد اظهار داشت: در ظاهر شرایط استقلال برای شهرآورد خوب نیست و در ظاهر هم شرایط پرسپولیس بهتر از استقلال است اما همیشه اینطور نیست تیمی که شرایط بهتر دارد برنده شهرآورد باشد و چه بسا تجربه نشان داده تیمی که امتیازات کم تری داشته توانسته خود را برنده شهرآورد کند. من فکر می کنم با توجه به کادر فنی و بازیکنانی که استقلال دارد آن ها بتوانند بازی خوبی را ارائه دهند. 

وی در خصوص این که شانس استقلال را برای برتری شهرآورد چقدر می داند، اعلام کرد: داخل تیم نیستم که بدانم شرایط روحی استقلال چطور است اما اگر از لحاظ روحی و روانی شرایط استقلال را برای شهرآورد خوب کرده باشند، شانس این تیم برای برد در شهرآورد بیشتر می شود.

مدیر عامل سابق استقلال در ارتباط با تجربه های مدیریتی خود در شهرآورد اظهار داشت: حدود ۲۳ تا ۲۵ بازی شهر آورد مدیر عامل استقلال بودم و تا جایی که یادم است در آن زمان تعداد بردهایمان در شهرآورد بیشتر بود. ۴ برد ما در شهرآورد خودش تاریخی شده که البته نتیجه کل کار تیمی ما بود و کادر فنی، بازیکنان، هواداران و تیم مدیریتی ما همه در کنار هم نقش مهمی در ثبت این رکورد کم تر دیده شده در شهرآورد ها دارند.

فتح الله زاده در پایان گفت: از هواداران استقلال می خواهم تیم را تنها نگذارند و از دقیقه یک تا نود استقلال را تشویق کنند. حمایت آن ها به تیم خیلی کمک می کند و من هم به عنوان یک هوادارا استقلال امیدوارم این تیم برنده شهرآورد شود تا شاهد خوشحالی هواداران عزیز استقلال باشم.

4344