حیدری: فرقی ندارد عماد صفی‌یاری طرفدار پرسپولیس باشد یا استقلال/ باید برخورد محکمی با مسببان این حادثه صورت گیرد

حیدری: فرقی ندارد عماد صفی‌یاری طرفدار پرسپولیس باشد یا استقلال/ باید برخورد محکمی با مسببان این حادثه صورت گیرد

وب سایت رسمی فوتبالی- سپهر حیدری، پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باید برخورد محکمی با مسببان این حادثه و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی صورت بگیرد تا در آینده دوباره تکرار نشود. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، سپهر حیدری، در خصوص فوت عماد صفی‌یاری کودک 6 ساله‌ای که بر اثر برق گرفتی در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت‌آبادان جان خود را از دست داد، اظهار داشت: من هم برای بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت‌آبادان در استادیوم حضور داشتم و از این اتفاق ناراحت شدم. فرقی ندارد این کودک طرفدار پرسپولیس بود یا استقلال؛ مهم‎ترین موضوع این بود که به راحتی از بین ما برای همیشه رفت. شاید این کودک می‌توانست در آینده به کشور در تمام زمینه‌ها خدمت کند. امیدوارم دیگر این اتفاقات رخ ندهد تا خانواده‌ها داغدار نشوند.

وی افزود: این کودک فوت شده مثل پسر کوچک من بود و با این اتفاقی که رقم خورد، باید برخورد محکمی با مسببان این حادثه و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی صورت بگیرد تا در آینده شاهد چنین اتفاقات تلخی نباشیم. مرگ عماد در ورزشگاه آزادی برای همه ما خیلی ناراحت‎کننده بود و امیدوارم خداوند به خانواده این کودک صبر جمیل عنایت کند.

4344