روایت سپهر حیدری از درگیری لفظی با مهدی هاشمی‌نسب

روایت سپهر حیدری از درگیری لفظی با مهدی هاشمی‌نسب

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای درگیری مهدی هاشمی‌نسب و سپهر حیدری در هتل اوین چه بود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که مصاحبه طوفانی مهدی هاشمی‌نسب در میکسدزون ورزشگاه آزادی یکی از حواشی پررنگ نبرد پرسپولیس- فولاد بود اما گویا هاشمی‌نسب پیش از این بازی در هتل محل اقامت فولاد (هتل اوین) با سپهر حیدری مدافع سابق قرمزها درگیری لفظی داشته است.

سپهر حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی، ضمن تایید این موضوع گفت: " من در هتل اوین اقامت داشتم و از حضور فولادی‌ها در این هتل اطلاعی نداشتم و کاملا به صورت اتفاقی با بازیکنان و اعضای این تیم از جمله محمد علوی که در پرسپولیس همبازی بودیم، احسان پهلوان، سعید آقایی و وریا غفوری برخورد داشتم. در همین بین هاشمی‌نسب وقتی نزدیک شد و گفت چرا علیه من استوری گذاشتی و در فضای مجازی علیه من جوسازی کردی" 

حیدری اینگونه صحبتهایش را ادامه می‌دهد:" هاشمی‌نسب در ادامه به من گفت خوب خودت را برای هواداران پرسپولیس شیرین می‌کنی و علیه من استوری می‌گذاری که در پاسخ به او گفتم من علیه تو استوری نگذاشتم و منظور من پیشکسوت دیگری از استقلال بود (فنونی‌زاده). هاشم‌ نسب دوباره ماجرا را کش داد و سعی می‌کرد با صدای بلند فضا را همراه خود کند که در پاسخ به او گفتم تا قبل از این برای من قابل احترام بودی ولی از این به بعد نیستی، من ترسی ندارم و اصلا تو را پرسپولیسی حساب نمی کنم. کسی که به پرسپولیسی‌ها بارها توهین کند و پیراهنش را به پول بفروشد، هیچ ارزشی برای من ندارد."

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از این است اگر نفراتی مثل وریا غفوری، احسان پهلوان و محمد علوی  نبودند، کار بیخ پیدا می کرد و شاید درگیری فیزیکی رخ می داد.

7655