واران: امباپه نظر من در مورد رئال مادرید را می داند

واران: امباپه نظر من در مورد رئال مادرید را می داند

سایت رسمی فوتبالی- رافائل واران مدافع فرانسوی باشگاه رئال مادرید در گفتگو با روزنامه لوفیگارو اعلام کرد که درمورد شرایط باشگاه مادریدی با کیلیان امباپه صحبت های زیادی کرده است.

به گزارش فوتبالی، واران دراین باره گفت:« من همیشه دوست دارم که کیلیان امباپه را درتیمم ببینم. حالا چه تیم ملی فرانسه باشد و چه تیم باشگاهی ام. من از کیفیتهای فوتبالی او مطلع هستم او بازیکن بزرگی است. این فصل امباپه در پاریس خواهد بود ولی نمی دانیم که در آینده چه خواهد شد. من فقط حرفهای مثبتی درمورد رئال دارم که برای امباپه بگویم و او این را می داند.»

واران ادامه داد:« من وامباپه همدیگر را در اردوی تیم ملی فرانسه دیدیم و من به او گفتم که اگر بتواند در بازی امروز رئال- پاری سن ژرمن استراحت کند، خیلی بهتر خواهد بود. او فوق العاده است و برایش بهترین ها را آرزو دارم ولی ما در بازی چهارشنبه تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی برسیم. حالا چه امباپه باشد و چه نه.»

کیلیان امباپه در نهایت به خاطر مصدومیت شانس حضور در بازی امشب را از دست داد. رافا واران البته از رویارویی با پی.اس.جی نمی ترسد:« پاری سن ژرمن هم تازه فصل را شروع کرده؛ دقیقا مثل ما. آنها همچنان تیمی قوی از نظر گروهی هستند و برد دراین بازی بستگی به این دارد که ما بتوانیم کلید بازی را پیدا کنیم یا نه. رئال بیش از هرزمان دیگری عطش برد دارد و لیگ قهرمانان اروپا تورنمنتی است که همه ما رویاهای بزرگی درموردش در سرهایمان داریم. اینطور نیست که به خاطر اینکه در سالهای اخیر چهار بار در آن قهرمان شده ایم، اشتیاق و عطش نداشته باشیم. دقیقا برعکس است.»

این مدافع فرانسوی درمورد بازگشت زیدان به رئال گفت:« او تصمیم گرفت تا دوباره به مادرید بازگردد تا تیم را دوباره به اوج برساند. زیدان بی دلیل به اینجا نیامده. او اصلا عوض نشده و در کمال آرامش است و کاملا حواسش به بازیکنانش هست. او عزمش را جزم کرده و این حس مثبت را به ما انتقال می دهد. زمانی که زیدان حرف می زند، من دقیقا گوش می دهم. تجربه او به عنوان یک فوتبالیست، به تنهایی گویای همه چیز هست. وقتی کسی مثل زیدان به تو توصیه هایی می کند، باید حرفش را گوش کنی؛ چون این توصیه ها کاملا مثبت هستند. وقتی او درمورد کارنامه ورزشی ام مسائلی را به من می گوید، با تمام دقت به حرفهایش گوش می دهم.»

6363