درخشان: پیروزی مقابل استقلال جزو بهترین خاطراتم از دربی است/ اگر دربی‌ها مساوی می‌شود به علت ارائه بازی محتاطانه از سوی دو تیم است

درخشان: پیروزی مقابل استقلال جزو بهترین خاطراتم از دربی است/ اگر دربی‌ها مساوی می‌شود به علت ارائه بازی محتاطانه از سوی دو تیم است

وب سایت رسمی فوتبالی- حمید درخشان سرمربی اسبق پرسپولیس گفت: زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم در یکی از دربی‌ها با نتیجه یک بر صفر عقب بودیم که در نهایت ۲ بر یک پیروز شدیم که بهترین خاطره‌ام از دربی بوده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان، حمید درخشان، در خصوص اینکه آیا خاطره‌ای از رویارویی با استقلال با پیراهن پرسپولیس دارد یا خیر، اظهار داشت: زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم در یکی از دربی‌ها با نتیجه یک بر صفر عقب بودیم که در نهایت ۲ بر یک پیروز شدیم که بهترین خاطره‌ام از دربی بوده است. علاوه بر این یک بار هم ۳ بر صفر برابر استقلال پیروز شدیم که جزو خاطرات خوبم از این بازی‌ها بود.

وی ادامه داد: بازی‌هایی که در دربی پیروز شدیم بهترین خاطره‌ام از دربی پایتخت است و شکست‌ها جزو خاطرات بدم است.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا توصیه‌ای به تیم‌ها قبل از دربی سرخابی‌ها نمی‌کردند، گفت: نه این موضوعات حرف و حدیث است و صحت ندارد. هر تیمی دوست دارد که بازی دربی را پیروز شود و اگردربی‌ها مساوی می‌شود به علت ارائه بازی محتاطانه از سوی دو تیم است.

درخشان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه دربی پایتخت گفت: به نظرم دربی با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس خواهد بود.

4344