اتوئو: اگر ژاوی مربی بارسا نشود، او را می کشم

اتوئو: اگر ژاوی مربی بارسا نشود، او را می کشم

سایت رسمی فوتبالی- ساموئل اتوئو ستاره کامرونی دنیای فوتبال که اخیرا بازنشستگی اش را اعلام کرد در گفتگو با رادیو کاتالونیا،در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده که بی مقدمه به سراغ گزیده ای از این گفتگوی جذاب می رویم:

*بهترین دوره حضور دربارسا: دیدار فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا، دیدار روسای باشگاه رئال مادرید و بارسلونا در یک کشتی در مایورکا؛ وقتی لاپورتا از آن جلسه بیرون آمد، اصلا توقعش را نداشتم، ولی او به من گفت:" بله تو را خریدم" او خیلی جنگید تا من بتوانم تمام این اتفاقات دلنشین و شیرین را درکنار هم تیمی هایم رقم بزنم.. کمی قبل از آن لاپورتا به من گفته بود که مرا به بارسا خواهد برد و من واقعا می خواستم به بارسلونا بروم.

*بهترین مهاجم تاریخ بارسلونا: برایم افتخار بزرگی است که نامهای مهمی را در لیست بازیکنان این تیم دیده ام؛ بازیکنانی مثل رونالدو نازاریو..ولی از نظر من بهترین بازیکن تمام ادوار بارسلونا، لیونل مسی است

*بازگشت به بارسلونا: روزی بازخواهم گشت؛ نمی دانم در چه سمتی، ولی بازخواهم گشت. پیکه خواسته های زیادی دارد ولی نشان داده که توانایی اش را دارد و ما چرا کمکش نکنیم؟ الان می خواهم استراحت کنم و چند ماهی کنار همسر و فرزندانم از نزدگی لذت ببرم, بعد از آن هرزمان که باشد، دوست دارم که اولین سرمربی سیاهپوستی باشم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می شود و تیمش مثل تیمهای پپ گواردیولا بازی می کنند

*گریزمان و آنسو فاتی: همه بازیهای بارسلونا را تماشا می کنم. عملکرد آنسو فاتی حیرت آور است . او خیلی خوب است و خیلی شجاعانه کار می کند و با شخصیت بازی می کند. برایش بهترین هار ا آرزو می کنم؛ امیدوارم که مصدومیتی سراغش نیاید. گریزمان هم شروع خوبی داشت. بازیکنان مهم درکنار هم درک خوبی از هم خواهند داشت و بدین ترتیب تیم عملکردخوبی را به نمایش می گذارد. اگر گریزمان از فوتبالش لذت ببرد، ما هم لذت می بریم. امیدوارم که دراین باشگاه از فوتبالش لذت ببرد و تحت فشار نباشد؛ چون بازی کردن در بارسلونا اتفاقی بی نظیر است.

*ژاوی سرمربی آتی بارسا: اگر این کار را نکند، او را می کشم (می خندد)

6363