نیمار درجایگاه ویژه پارک دوپرنس ونگرانی از شعارهای تند علیه او

نیمار درجایگاه ویژه پارک دوپرنس ونگرانی از شعارهای تند علیه او

سایت رسمی فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن از حضور در بازی امشب تیمش مقابل رئال مادرید در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا محروم است. اما طبق برنامه ریزی ها قرار براین است که او این بازی حساس را از جایگاه ویژه اش در پارک دو پرنس تماشا کند.

به گزارش فوتبالی، همه چیز آماده است و از همین حالا مشخص شده که نیمار از چه جایگاهی به تماشای این بازی خواهد نشست. طبق پیش بینی ها، پدر نیمار و گروهی از دوستانش که ملقب به لوس تویس هستند و همه جا او را همراهی می کنند، در این جایگاه حضور خواهند داشت.

اما دراین میان موضوعی وجود دارد که سران باشگاه پاری سن ژرمن را نگران کرده است و آن هم دلخوری هواداران تیم از نیمار است که در بازی گذشته این تیم مقابل استراسبورگ با شعارها و پلاکاردهای توهین آمیزی به استقبال این ستاره برزیلی رفته بودند. در جریان آن بازی، گروه کولکتیف اولترا پاریس، ترانه ها وپلاکاردهای فراوانی را علیه نیمار سرداده و به نمایش گذاشتند و بعد از آن هم اعلام کردند که از حالا به بعد موضع بی تفاوتی نسبت به نیمار خواهند داشت.

اما از روز سه شنبه و 24 ساعت مانده به آغاز بازی امشب، اوضاع تغییر کرده است و در خیابانهای اطراف ورزشگاه پارک دو پرنس شعارنویسی های متعددی علیه نیمار انجام شده که اکثر این جمله به چشم می خورد:« نیمار، بیرون». حالا مشخص نیست که هواداران پی.اس.جی امشب چگونه از نیمار استقبال خواهند کرد و ممکن است امروز فاز جدیدی از این اختلافات و دلخوری ها رقم بخورد؛ اگرچه نیمار در زمین چمن حضور نخواهد داشت ولی او از جایگاه ویژه بازی را تماشا خواهد کرد و احتمال می رود که هواداران شعارهایی را علیه او سر بدهند و همین باعث نگرانی سران پی.اس.جی شده است.

6363