دیدار پی.اس.جی- رئال؛ بهانه ای برای مذاکره درمورد نیمار و امباپه

دیدار پی.اس.جی- رئال؛ بهانه ای برای مذاکره درمورد نیمار و امباپه

سایت رسمی فوتبالی- سران دو باشگاه پاری سن ژرمن و رئال مادرید از دیدار این دو تیم در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نهایت بهره را خواهند برد تا در شهر پاریس با هم برسر میز مذاکره نشسته و برسر مسائل فوتبالی گفتگو کنند. طبق سنت و رسوم موجود، سران دو باشگاه قبل از برگزاری بازی، در یک ضیافت رسمی گرد هم می آیند و چه سوژه ای بهتر از گفتگو درمورد سرنوشت ستاره های دو تیم

به گزارش فوتبالی، مدیران دو باشگاه، به سرکردگی فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه مادریدی و ناصر الخلیفی رئیس پاری سن ژرمن امروز ناهار را با هم صرف کردند و سوژه ای که در این دیدار مطرح شد نام دو بازیکنی بود که رئالی ها مدتهاست آنها را زیر ذره بین دارند و قصد دارند تا برای خریدشان دست به کار شوند: نیمار و کیلیان امباپه

این درحالی است که ارتباط میان آقای پرز و آقای الخلیفی بسیار خوب و صمیمانه است و این دو مدتها پیش با هم توافق کرده بودند که بر سر ستاره ها با هم وارد جنگ نشوند. از جمله روابط حسنه موجود میان دو باشگاه می توان به مبادله اخیر کیلور ناواس و آرئولا دروازه بانان دو تیم اشاره کرد که روند مذاکرات برسر انجام این مبادله کاملا دوستانه بود. این دقیقا برعکس رابطه میان باشگاه پی.اس.جی با بارسلوناست که گویا با هم سر جنگ دارند و آقای الخلیفی، برخلاف ارتباط خوبش با رئالی ها، اصلا با سران باشگاه کاتالان ارتباط خوبی ندارد.

دراین میان همه از تمایل رئالی ها برای جذب نیمار و امباپه مطلع هستند و حتی قبل از انتقال امباپه به پاری سن ژرمن، رئالی ها می کوشیدند تا او را زمانی که پیراهن موناکو را به تن می کرد، به خدمت بگیرند و حالا هم رئالی ها همچنان امیدوارند تا بتوانند روزی امباپه را به تیمشان ببرند. البته این ماجرا به تمایل امباپه بستگی زیادی دارد و باید دید که آیا خود او دوست دارد تا سرزمین مادری اش را ترک کرده و به مادرید نقل مکان کند یا خیر. 

 اما مورد نیمار کاملا متفاوت است. این ستاره برزیلی بارها در آستانه انتقال به رئال مادرید قرار داشته و حتی در دوران کودکی مدتی هم در تمرینات این تیم شرکت داشته. اما گذشته او در بارسلونا و تمایل فراوانش برای بازگشت به کاتالونیا کار را کمی پیچیده می کند و به همین خاطر هم رئالی ها درمورد تلاش برای خرید او محافظه کارانه تر رفتار می کنند و روند تلاش برای جذب او کمی متفاوت است. دیدارهایی مثل جلسه امروز شهر پاریس باعث می شود که رئالی ها اطلاعات دقیق و کاملی درمورد شرایط فعلی نیمار به دست بیاورند. فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی بر سر یک میز... دو باشگاه بزرگ با اهداف ورزشی مشابه و ارتباطی دوستانه.. درجلسات این چنینی ممکن است سرنوشت خیلی چیزها روشن شود.

6363