سیمئونه: کریس رونالدو یک حیوان گلزن است

سیمئونه: کریس رونالدو یک حیوان گلزن است

سایت رسمی فوتبالی- دیگو پابلو سیمئونه سرمربی آرژانتینی باشگاه اتلتیکومادرید در آستانه مصاف شاگردانش با یوونتوس در دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانسی خبری شرکت کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش فوتبالی، سیمئونه در صحبتهایش به تمجید از کریس رونالدو پرداخت و او را یک حیوان گلزن نامید. این گزیده ای از صحبتهای سیمئونه است:

* یوونتوس جدید ساری: یووه همیشه یووه است و فرقی ندارد که سرمربی این تیم چه کسی باشد؛ آنها همیشه تیمی رقابتی هستند؛ تیمی قدرتمند با بازیکنانی با پتانسیل فوق العاده... تنها کافی است نگاه کنید که آنها چه بازیکنانی را از لیست بازیکنانشان برای لیگ قهرمانان اروپا خط زده اند... این نشان از سطح بالای تیم و پتانسیل رختکن یووه دارد

* یووه، یووه ساری شده؟: ساری تنها 2 ماه است که هدایت یووه را در دست گرفته و قبل از او الگری سالها هدایت تیم را برعهده داشت. طبیعی است که این تیم باید پروسه تطبیق پذیری را پشت سربگذارد تا بتواند هویت جدیدش را بیابد.

*سطح فعلی اتلتیکو: من همیشه روز به روز نگاه می کنم؛ بعد از آن نوبت شماست که تیمهای اول و دوم را مشخص می کنید؛ فوتبال، فوتبال است. تیمهایی هستند که آماده تر از سایرین به رقابتها می روند ولی هر چیزی ممکن است عوض شود. آژآکس پارسال را یادتان هست؟ در سال 2014 کسی از ما توقع نداشت که در لیگ قهرمانان اروپا به مراحل نهایی برسیم. در لیگ قهرمانان اروپا بازیکنان تراز اولی حضور دارند و هر حریفی ممکن است برایت دردسرساز شود. می خواهیم رشد کنیم و بازیکنانمان باید این را درک کنند. 

*کریس رونالدو، نگران کننده ترین بازیکن حریف: سخت است خود را برای مصاف با بازیکنی مثل او آماده کنیم. او یک حیوان گلزنی است که رکوردهای حیرت آوری را به نام خودش ثبت کرده است. هر اتفاقی که ممکن است در نزدیکی محوطه جریمه ما رخ دهد، خطرناک است. او بازی هوای فوق العاده ای دارد و ما تجربه برد و باخت مقابل او را داریم. کاملا مشخص است که کریس یک حیوان گلزن است

6363