آنسو فاتی، جوانترین بازیکن فیکس بارسا در تاریخ لیگ قهرمانان

آنسو فاتی، جوانترین بازیکن فیکس بارسا در تاریخ لیگ قهرمانان

سایت رسمی فوتبالی- آنسو فاتی ستاره جوان باشگاه بارسلونا روز سه شنبه در ترکیب اصلی آبی اناری ها در مصاف با بوروسیا دورتموند به میدان رفت تا رکورد جالب توجهی را به نام خودش ثبت کند.

به گزارش فوتبالی، حضور فاتی در ترکیب یازده نفره بارسا باعث شد تا او جوانترین بازیکن فیکس بارسلونا در تاریخ رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا لقب بگیرد. این بازی در ورزشگاه سینگال ایدونا پارک شهر دورتموند در جریان است و از سری بازیهای دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دنبال می شود.

آنسو در بازی شنبه گذشته بارسا در لالیگا نیز در ترکیب اصلی آبی اناری ها به میدان رفت و با گلزنی و دادن پاس گل در آن بازی، جوانترین بازیکن قرن بیست و یکم که موفق به گلزنی در لالیگا و دادن پاس گل در لیگ فوتبال اسپانیا شده نیز لقب گرفت و حالا هم رکورد جدیدی را در شهر دورتموند به نام خودش ثبت کرد.

این روزها آنسو فاتی حسابی آماده است و حسابی در ترکیب آبی اناری ها خوش می درخشد و از فرصتهایی که ارنستو والورده سرمربی بارسا به دلیل مصدومیت مسی دراختیارش قرار می دهد، نهایت بهره را می برد. این درحالی است که تا روز شنبه، لوئیس سوارز هم مصدوم بود و او نیز در کنار مسی دیگر غایب بازیهای اخیر بارسایی ها بود.

آنسو فاتی در سن 16 سال و 351 روزگی حالا آماده است تا عنوان جوانترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را نیز به خودش اختصاص دهد. رکورد فعلی در اختیار پیتر اوفوری کوایه است که در سن 17 سال و 195 روزگی در سال 1997 با پیراهن المپیاکوس موفق به گلزنی در رقابتهای اروپایی شده بود.

6363