وراتی: بهترین خرید تابستانی پی.اس.جی؟ بی تردید نیمار

وراتی: بهترین خرید تابستانی پی.اس.جی؟ بی تردید نیمار

سایت رسمی فوتبالی - مارکو وراتی ستاره ایتالیایی پاری سن ژرمن در آستانه مصاف تیمش با رئال مادرید در هفته اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا درکنفرانسی خبری شرکت کرد و درمورد این بازی اظهار نظر نمود. در اینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای او را مطالعه کنید:

*غایبان پی.اس.جی: مهاجمان معمولا سرنوشت ساز وتعیین کننده هستند و ما از غیبت نیمار، کاوانی و امباپه دراین بازی حساس ناراحتیم. ولی بازیکنان دیگری داریم که آنها سعی می کنند که مثل این سه بازیکن، خوب کار کنند .

*شرایط خوب پی.اس.جی: ما قوی تر از پارسال هستیم و خریدهای خوبی انجام دادیم. بازیکنان باتجربه ای مثل کیلور ناواس که سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه اش دارد به تیم ما آمده اند؛ این بدان معنا نیست که ما از قبل از شروع این فصل لیگ قهرمانان اروپا خودمان را قهرمان این تورنمنت بدانیم. ما هنوز آنچه پارسال رخ داد را فراموش نکرده ایم

*گروه لیگ قهرمانان اروپا: ما اخیرا در سه روز دو بازی انجام دادیم و باید در شرایط خوبی باشیم تا بتوانیم رئال را ببریم. ما بازی مقابل منچستریونایتد را فراموش نکرده ایم. نباید دیگر حسرت بخوریم؛ بلکه باید فرصت پیشرفت را فراهم کنیم. آن بازی یکی از بازیهای لیگ قهرمانان اروپا بود که جزئیات روند و نتیجه بازی را عوض کرد. اینها درسهایی است که باید از چنین بازیهایی فرا بگیریم

*نیمار: در طول بازار نقل و انتقالات همیشه استرس داشتم؛ چون نمی خواستیم بهترین بازیکنانمان را از دست بدهیم. ما به نیمار و امباپه نیاز داریم. اینها بازیکنان کلیدی تیممان هستند.مصدومیتهای پی در پی و مسائل فراورزشی می تواند باعث ضعف این بازیکنان شده باشد ولی وقتی بازار تمام شد، این بازیکنان به نظرم مثل قبل بودند. آنها فوتبال را دوست دارند و می توان این را در تک تک تمریناتشان دید. ما خیلی خوش شانسیم که نیمار را اینجا در کنارمان داریم و امیدوارم که نیمار تمام تلاشش را به کار بگیرد تا با پی.اس.جی افتخارات بزرگی کسب کند. بعد از سختیها، همیشه مسائل آسان از راه می رسند.

*بازی با رئال مادرید: بازی خیلی هیجان انگیزی است. رئالی ها در 5 سال اخیر ، سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده اند و آنها افسانه لیگ قهرمانان هستند. همیشه به همین خاطر مدعی قهرمانی هستند ولی ما در خانه بازی می کنیم و امیدوارم که برنده میدان باشیم.

6363