همسر بوفون، مجری مراسم بهترین های سال فیفا!

همسر بوفون، مجری مراسم بهترین های سال فیفا!

Chia Foadi

15/9/2019

سایت رسمی فوتبالی- مسئولان فیفا روز سه شنبه نام مجریان مراسم د بست (بهترین های سال فیفا) را که روز 23 سپتامبر در شهر میلان برگزار خواهد شد، اعلام کردند. مسئولیت برگزاری این مراسم بر عهده رود گولیت اسطوره سابق فوتبال هلند و ایلاریا د آمیکو، خبرنگار ورزشی ایتالیایی وهمسر جانلوئیجی بوفون گذاشته شده است.

به گزارش فوتبالی، هم رود گولیت و هم بوفون در فوتبال ایتالیا چهره های سرشناسی هستند و خانم د آمیکو هم که یک خبرنگار ورزشی ایتالیایی است، بعد از ازدواج با بوفون به شهرت به مراتب بیشتری رسید. آشنایی این زوج به سال 2014 و جام جهانی برزیل برمی گردد. بعد از اتمام جام جهانی برزیل و گمانه زنی های فراوانی که درمورد خیانت بوفون، به همسر سابقش آلنا سردووا به گوش می رسید، در نهایت خبر جدایی او از همسرش و ازدواج او با خانم د آمیکو منتشر شد.

بوفون در سال 2011 با خانم سردووا ازدواج کرده بود و دو فرزند به نام های داوید لی و لوئیس توماس داشتند. اما بوفون با جدایی از او، با خانم د آمیکو ازدواج کرد. خانم سردووا در جشن تولد 40 سالگی اش در گفتگو با رسانه های ایتالیایی اعلام کرد که دوست داشته تا به نحو دیگری از پایان عمر زندگی مشترکش با بوفون مطلع می شده ؛ چرا که گویا او این خبر را از طریق رسانه ها دریافت کرده:« دوست داشتم به نحو دیگری به جز خواندن این خبر در رسانه ها بفهمم که زندگی ام با بوفون تمام شده است. دوست داشتم که خودش این را به من می گفت یا فرد دیگری مرا در جریان میگذاشت. هرچند که هر اتفاقی باعث می شود تا تو درسهایی بیاموزی. بلوغ فکری به تو در زندگی کمک می کند. گاهی وقتها تعهدها ارزشی ندارند.»

در سال 2016 بود که اولین فرزند بوفون و خانم دآمیکو به دنیا آمد: لئوپولدو ماتیا. و د آمیکو دراین رابطه گفت:« بوفون یک مرد واقعی است که روح فوق العاده ای دارد ودر زندگی اش خیلی شاد است. هرچند که سختی های زیادی هم کشیده است. من عاشق این مرد شدم و بعد از ماه هاگمانه زنی رسانه ای، ما رسما اعلام کردیم که قصد داریم تا با هم ازدواج کنیم.»

خانم د آمیکو 15 سال است که گزارشهای بعد از بازیهای سری آ و لیگ قهرمانان اروپا را برای اسکای پوشش می دهد و حالا انتخاب او به عنوان مجری مراسم بهترین های سال فیفا، قطعا بهترین دستاورد او در حرفه خبرنگاری خواهد بود.

6363