درخشش پیراهن رئال مادرید در ناهار رسمی سران دورتموند- بارسا

درخشش پیراهن رئال مادرید در ناهار رسمی سران دورتموند- بارسا

سایت رسمی فوتبالی- اینطور به نظر می رسد که سایه سنگین رئال مادرید هرگز دست از سر بارسایی ها برنمی دارد. حالا و در آستانه آغاز فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در آستانه اولین بازی بارسایی ها در مرحله گروهی این رقابتها مقابل بوروسیا دورتموند، باز هم در میان دیدار این دو تیم، نام و اثر رئال مادرید دیده می شود.

به گزارش فوتبالی، در جریان ضیافت رسمی ناهار که در آن سران دو باشگاه بوروسیا دورتموند و بارسلونا (قبل از مصاف امشب دو تیم) حضور داشتند، یک پیراهن رئال مادرید که فصل گذشته به امضای تمام این بازیکنان رسیده بود، روی دیوار رستورانی که این ضیافت ناهار در آن برگزار شد، جلب توجه می کرد. این پیراهن مربوط به دیدار فصل گذشته دو تیم دورتموند و رئال در لیگ قهرمانان اروپاست که به امضای تمام بازیکنان رئال رسیده بود و به صورت غیرعمد در این مراسم به چشم می خورد.

دا رافائله، مالک یک رستوران ایتالیایی در شهر دورتموند که میزبان دیدار روسای دو باشگاه بوروسیا دورتموند و بارسلونا بود، برروی دیوار رستورانش و در میان تمام تزئیناتی که نصب کرده بود، پیراهن امضا شده دو تیم رئال مادرید و دورتموند را نصب کرده است و درجریان این ضیافت رسمی مدیران باشگاه بارسا، به سردستگی جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه، از مقابل پیراهن رئال مادرید عبور کرده و به سالن محل برگزاری این ضیافت رفتند. 

 

6363