مورینیو:الکسیس سانچس همیشه غمگین بود

مورینیو:الکسیس سانچس همیشه غمگین بود

سایت رسمی فوتبالی- الکسیس سانچس ستاره شیلیایی دنیای فوتبال در طول دوران حضورش در منچستریونایتد نتوانست خوش بدرخشد و تبدیل به بازیکن موفقی شود. حالا ژوزه مورینیو سرمربی سابق او در منچستریونایتد ابراز امیدواری کرده که این بازیکن شیلیایی بتواند در سری آ خودش را پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، الکسیس با قراردادی قرضی از یونایتد به اینترمیلان منتقل شده است و مورینیو که همیشه تحت تاثیر فوتبال او قرار داشته حالا در صحبتهایی اعلام کرده که الکسیس در یونایتد همیشه غمگین بود. الکسیس در ژانویه سال 2018 از آرسنال به یونایتد پیوست و در آن زمان ژوزه مورینیو هدایت شیاطین سرخ را در دست داشت. اما الکسیس درطول آن مدت نتوانست جایگاهی برای خودش در ترکیب اصلی یونایتد دست و پا کند.

الکسیس 30 ساله تنها45 بازی برای شیاطین سرخ برگزار کرد و در بازار تابستانی قرضی به اینتر میلان پیوست و حالا دراینتر با هم تیمی سابقش روملولوکاکو دوباره هم تیمی خواهد بود.

حالا ژوزه مورینیو در گفتگو با روزنامه تلگراف درمورد الکسیس سانچس گفته:« سانچس؟ من در یونایتد همیشه حس می کردم که او راضی و خوشحال نیست و غمگین است.. فکر می کنم در هر شغلی، وقتی راضی و خوشحال نباشی، ارائه یک عملکرد خوب و قابل قبول ساده نخواهد بود. شاید هم اشتباه می کنم. و شاید این من بودم که نتوانستم بازیهای خوبی از الکسیس بگیرم. به عنوان یک سرمربی گاهی وقتها این توان را داری که بهترین عملکرد را از بازیکنانت بگیری و گاهی وقتها دراین مسیر موفق نیستی. ولی واقعیت این است که من همیشه حس می کردم که الکسیس غمگین است. شاید درایتالیا او بتواند حال بهتری داشته باشد و امیدوارم که اینطور شود. من همیشه بهترین ها را برای همه بازیکنان آرزو می کنم.»

الکسیس حالا به دنبال ماجراجویی جدیدی در دنیای فوتبال است ولی ژوزه مورینیو بعد از جدایی از یونایتد هنوز هدایت تیمی را در دست نگرفته است. این سرمربی 56 ساله درادامه به این نکته اشاره کرد که پیشنهادات هیجان انگیزی را از باشگاه های چینی از جمله گوانگژو اورگرانده دریافت کرده بود ولی به دنبال ماجراجویی تازه ای است:« اگر به گوانگژو می رفتم، رکورد دستمزد یک سرمربی در تاریخ فوتبال شکسته می شد.ولی آن شغل مناسب و ایده آل من نبود. مطمئنم که شغل بعدی ام سخت خواهد بود. چون من معمولا درانتخاب پروژه هایم خیلی بد هستم. هم من پروژه های بد را انتخاب می کنم وهم پروژه های بد به سراغ من می آیند ولی همیشه همین است.»

مورینیو ادامه داد:« وقتی به رئال مادرید رفتم، به این خاطر بود که رئال به دردسر افتاده بود؛ وقتی به یونایتد رفتم که این تیم به دردسرخورده بود.وقتی برای اولین بار به چلسی رفتم، آنها 50 سال بود که در لیگ انگلیس قهرمان نشده بودند. دومین حضورم در چلسی به این خاطر بود که تیم تراز اول آنها سالها بود که ناپدید شده بود و می خواستند با تیمی تازه قهرمان شوند. وقتی به اینتر رفتم، دلیلش این بود که آنها 50سال بود که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا نشده بودند. من هرگز یکی از این تیمهایی که می گویند:"بیا این تیم آماده است" را هدایت نکرده ام ولی این طبیعت زندگی است. وقتی تیمها در میانه های فصل سرمربی شان را عوض می کنند، بی دلیل نیست و این اتفاق به خاطر نتایج بد رخ می دهد.»

 

6363