الگری: نقطه قوت کریس رونالدو، ذهنیت اوست

الگری: نقطه قوت کریس رونالدو، ذهنیت اوست

سایت رسمی فوتبالی- ماسیمیلیانو الگری سرمربی سابق یوونتوس از جدایی اش از این باشگاه ایتالیایی حسرت نمی خورد و براین باور است که اینترمیلان می تواند قهرمان رقابتهای سری آ شود و در عین حال درمورد کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یووه هم اظهارنظر کرده است.

به گزارش فوتبالی، الگری که در پنج فصل حضورش در یووه، این تیم را به 5 قهرمانی در سری آ رسانده بود، در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شد و حالا مائوریتسیو ساری را به عنوان جانشینش روی نیمکت مربیگری بینکونری می بیند. 

الگری 52 ساله در گفتگو با پادوواسپورت تی وی گفت:« من اصلا به خاطر تصمیمم برای ترک یووه حسرت نمی خورم. مسائل نباید به صورت اجباری رخ دهند. بعد از پنج فصل حضور در یووه، زمان آن بود که ترمز را بکشم. شاید رئیس باشگاه این را قبل از من درک کرده بود. ما مسیری طولانی را با هم طی کردیم. من هنوز ارتباط خوبی با آنیلی و روسای یووه دارم و در طول تابستان مدتی درکنار هم سپری کردیم. آنیلی مردی جوان با دیدگاهی فوق العاده نسبت به فوتبال اروپاست. او تمام تلاشش را به کار می گیرد تا باعث رشد فوتبال ایتالیا شود.»

این سرمربی باتجربه در ادامه درمورد اینترمیلان گفت:« ماروتا تیمی فوق العاده را دراینترمیلان جمع کرده و انتخاب فوق العاده ای داشته و کونته را به عنوان سرمربی این تیم برگزیده و حالا اینترمیلان می تواند با این تیم قهرمان سری آ شود.»

الگری در ادامه درمورد تجربه همکاری با کریستیانو رونالدو گفت:« نقطه قوت کریس رونالدو، ذهنیت اوست. کریس 34 ساله است و بارها قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و فاتح توپ طلا شده است ولی او همچنان با انگیزه های بالایی به تلاش ادامه می دهد وهمین است که تفاوتها را رقم می زند. تکنیک نقش پررنگی در اینکه بتوانی سالها در تراز اول باقی بمانی، ایفا می کند ولی تفاوت اصلی در ذهنیت و حرفه ای گری است. می پرسید که من کریس رونالدو را ترجیح می دهم یا یک بازیکن بامهارت جون را؟ بدون هیچ تردیدی انتخابم کریس رونالدو است.»

بخش پایانی صحبتهای الگری درمورد جانشینش در یووه، یعنی مائوریتسیو ساری بود:« من یواشکی به تماشای بازیهای یووه ساری نمی نشینم. بلکه تمام بازیهایشان را دنبال کرده ام و بخشهایی از بازی یوونتوس- ناپولی را دیدم. الان بیکارم و می توانم از تماشای بازیها لذت ببرم. وقتی سرمربی یوونتوس بودم، هرگز وقت تماشای بازیها را نداشتم.»

6363