راموس درمورد برخورد با صلاح: وجدانم راحت است

راموس درمورد برخورد با صلاح: وجدانم راحت است

سایت رسمی فوتبالی- سرخیو راموس مدافع باتجربه تیم ملی اسپانیا و کاپیتان رئال مادرید به بهانه معارفه مستندی که آمازون پرایم از زندگی شخصی او ساخته، گفتگوی ویژه ای را با وب سایت اسپرت بازر انجام داد و در جریان آن از مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، این گزیده ای از صحبتهای جذاب راموس است:

*انتقادات فراوان بعد از مصدومیت محمد صلاح در پی برخورد با او در فینال لیگ قهرمانان اروپا: این هم بخشی از زندگی من است و باید با آن کنار بیایم. من به نظرات همه احترام می گذارم ولی راستش گاهی وقتها افراد دیدگاه اشتباهی درمورد من دارند. من به این موضوع زیاد فکر نمی کنم؛ چون باعث می شود تا از اهدافم دور بمانم.برخوردی که بین من و صلاح پیش آمد باعث شد تا به ویژه در انگلیس، مردم ذهنیت متفاوتی نسبت به من پیدا کنند. ولی من وجدانم راحت است و هرگز یک فوتبالیست را به عمد مصدوم نکرده ام.

*فوتبال آلمان: نظر مثبتی درمورد فوتبال آلمان و به ویژه تیم ملی فوتبال این کشور دارم. آنهادرتمامی تورنمنتها یکی از مدعیان هستند. آلمان یکی از الگوهای دنیاست و نه تنها در فوتبال، بلکه در انضباط، نظم، دقت، جدیت و ذهنیت فوق العاده، مثال زدنی هستند. خیلی از تیمها دوست دارند تا این ارزشها را در تیمهایشان پیاده سازی کنند. من یکی از تحسین کنندگان تیم ملی آلمان هستم و ما می توانیم از آنها درسهای زیادی بیاموزیم.

*خانواده: فرزندان باعث می شوند که احساس قدرت بیشتری بکنی.وقتی به خانه می رسی و فرزندانت را می بوسی، دیگر برد و باخت ها برایت کمرنگ می شوند. پدرشدن، زیباترین تجربه ای است که می توانست در زندگی برایم رخ دهد. زندگی با این بچه های کوچک که ویژگی هایی شبیه تو دارند،  حس خوبی است. خانواده ام به زندگی من تعادل زیادی دادند

*رویاهای پیش رو: من دوست داشتم می توانستم شهرهایی که در آنها به میدان رفته ام را بهتر بشناسم. برای بازیها، ما سوار هواپیما می شویم، به هتل می رویم، بازی می کنیم و سپس به مادرید برمی گردیم. من در گوشه گوشه دنیا بوده ام، بدون آنکه بتوانم حتی یک شهر را آنطور که دوست داشتم، بشناسم. به جز بحث فوتبال، ما زمان کمی داریم تا درکنار عزیزان و خانواده مان باشیم: همسرت، فرزندانت، والدینت و اعضای خانواده ات. فرزندانت خیلی سریع بزرگ می شوند.زمان به عقب برنمی گردد و خیلی چیزها را از دست می دهی. باید در دوره فوتبالی ات سرمایه گذاری بزرگی انجام دهی تا بعد بتوانی راحت تر باشی.

*برنامه ریزی برای دوران بازنشستگی: فکر می کنم که هنوز چند سال دیگر می توانم در اوج در خدمت رئال و تیم ملی اسپانیا باشم. فقط می توانم بگویم که بعد از بازنشستگی هم با دنیای فوتبال مرتبط خواهم بود. دوست دارم در دنیای فوتبال باقی بمانم.

6363