انگلیس 5- 3 کوزوو: برد سه شیرها با درخشش استرلینگ و سانچو

انگلیس 5- 3 کوزوو: برد سه شیرها با درخشش استرلینگ و سانچو

سایت رسمی فوتبالی- تیم ملی انگلیس موفق شد تا در دیدارش  مقابل کوزوو از سری بازیهای مرحله مقدماتی یورو 2020 در گروه A با قاطعیت به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، این برد با درخشش رحیم استرلینگ و سانچو برای سه شیرها رقم خورد. البته بازی برای انگلیس چندان دلنشین آغاز نشد و آنها در همان دقیقه اول دروازه اش را باز شده دیدند. روی اشتباه مایکل کین بود که بازیکنان کووزو صاحب موقعیت شدند و موریکی با یک ضربه بی نقص، کار را تمام کرد.

اما برتری تیم میهمان تنها 7 دقیقه پایدار بود و رحیم استرلینگ در دقیقه 8، کار را به تساوی کشید. روی ضربه کرنر راس بارکلی بود که کین با ضربه سر، توپ را برای استرلینگ فراهم کرد و او هم به راحتی دروازه کوزووو را باز کرد.

حملات سه شیرها ادامه پیدا کرد و در دقیقه 19 هری کین گل دوم را به ثمر رساند. این بار استرلینگ در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او را هری کین با ضربه ای محکم، تبدیل به گل دوم انگلیس کرد.

بعد از اینکه برای دقایقی از فشار حملات انگلیس کاسته شد، این تیم در 10 دقیقه پایانی بار دیگر بر بازی مسلط شد و در فاصله 8 دقیقه، سه گل دیگر زد. ابتدا در دقیقه 38 بود که روی حرکت خوب جیدون سانچو و ارسال او، وویوودا به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا نتیجه 3-1 شود.

در دقیقه 44، استرلینگ باز هم با یک حرکت خوب، این بار برای سانچو موقعیت سازی کرد و این ستاره جوان، اولین گل ملی اش را به ثمر رساند. یک دقیقه بعد، باز هم استرلینگ پایه گذار گل شد و پاس او به دهانه دروازه را سانچو به راحتی تبدیل به گل پنجم سه شیرها کرد.

نیمه دوم را کوزوو بهتر آغاز کرد و در همان 10 دقیقه ابتدایی دو گل زد تا به بازی برگردد. ابتدا در دقیقه 49، روی اشتباه رایس، بازیکنان کوزووو صاحب موقعیت شدند و پاس موریکی را بریشا تبدیل به گل کرد.

شش دقیقه بعد، خطای مگوایر روی موریکی، کوزووو را صاحب یک ضربه پنالتی کرد و علی رغم واکنش خوب جوردن پیکفورد، خود موریکی توانست اختلاف را به دو گل کاهش داد تا تیم میهمان به بازی برگردد.

انگلیس می توانست در دقیقه 65 بار دیگر فاصله را به سه گل افزایش بدهد اما هری کین با ازدست دادن ضربه پنالتی اش، این فرصت را هدر داد.

در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ثمری نداشت و بازی با نتیجه 5-3 به سود انگلیس به پایان رسید.

در دیگر بازی این گروه، تیم ملی جمهوری چک موفق شد تا با نتیجه 0-3 از سد مونته نگرو عبور کند.

6363