والدانو: نیمار الگوی خوبی برای برزیلی های رئال نیست

والدانو: نیمار الگوی خوبی برای برزیلی های رئال نیست

سایت رسمی فوتبالی- خورخه والدانو اسطوره سابق باشگاه رئال مادرید در گفتگو با برنامه ال ترانسیستور شبکه اوندا سرو در مورد مسائل مختلف فوتبالی صحبت کرده؛ از دیگو مارادونا گرفته تا مسی، نیمار و حتی رافا نادال.

به گزارش فوتبالی، او در مورد نیمار گفته که دوست نداشته که این بازیکن برزیلی به رئال مادرید بپیوندد، چرا که ممکن بود که تاثیری منفی برروی بازیکنان برزیلی و موفق رئال از جمله رودریگو و وینیسیوس داشته باشد.

این گزیده ای از صحبتهای والدانوست:

*مارادونا: مارادونا به نظر من یک الگوی شجاعت و انرژی است. او در طول عمر فوتبالی اش تبدیل به افسانه ای شد که همه از او انتظار معجزه داشتند. او درمورد من گفته بود که باید پاسپورت آرژانتینی مرا پس بگیرند ولی من این مسائل را هرگز دراظهارنظرهایم مدنظر نمی گیرم.

*مسی: من درمورد مسی حس می کنم که او هنوز آن روحیه رقابتی را دارد و بدین ترتیب فعلا در فوتبال اروپا خواهد ماند.

*نیمار: من دوست نداشتم که نیمار به رئال مادرید برود. به نظرم او در این شغل و حرفه، دچار سردرگمی شده؛ نمی دانم که آیا اگر او به رئال می رفت، می توانست تاثیرگذاری مثبتی برروی جوانان برزیلی رئال که او را به عنوان الگوی فوتبالی شان می بینند، داشته باشد یا خیر

*رافا نادال: رافا نادال یک تنیسور خیلی بزرگ است.او یک ذهن برتر است. ورزشکاری اصیل که درکنار آشنایی با مفهوم برد، مفهوم باخت را هم می شناسد. اگر یک الگو در دنیا باشد، او رافا نادال است. نمی دانم نادال این انگیزه ها برای آنکه بتواند همچنان به رقابت کردن ادامه دهد را از کجا می آورد.

6363