کارگرجم: استقلال در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده است

کارگرجم: استقلال در نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال در نتیجه‌گیری موفق عمل نکرده است اما باید به این تیم زمان داد تا بتواند در بازی‌های آینده به شرایط آرمانی رسیده و نتایج خوبی کسب کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «اکبر کارگرجم»  اظهار داشت: استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی در ترکیب خود داشت و نیاز به زمان دارد تبا بتواند به هماهنگی کامل دست پیدا کند.

وی افزود: استقلال بازیکنان جوانی را به خدمت گرفته است که انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌هایشان با پیراهن این تیم در مسابقات دارند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در نتیجه‌گیری موفق عمل نکرده است اما باید به این تیم زمان داد تا بتواند در بازی‌های آینده به شرایط آرمانی رسیده و نتایج خوبی کسب کند.

کارگر جم تصریح کرد: استقلال در دو بازی ابتدایی خود در لیگ نوزدهم با بدشانسی مواجه شد که در دقیقه 95 دو گل دریافت کرد و نتوانست به پیروزی برسد. اگر آبی‌پوشان با بدشانسی مواجه نمی‌شدند حداقل به چهار امیتاز می‌رسیدند.

وی تاکید کرد: نشست خوبی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم.پیشکسوتان استقلال انتقادات سازنده‌ای را مطرح کردند که به طور حتم می‌تواند به پیشرفت استقلال در آینده کمک زیادی کند.سلطانی فر نیز درباره اقداماتی که برای استقلال در در این مدت انجام داده است حرف زد و گفت تلاش‌های زیادی انجام داد تا این تیم از لیگ قهرمانان آسیا حذف نشود.

‌ پیشکسوت استقلال در پایان گفت: صحبت درباره شهرآورد زود است اما استقلال باید به آمادگی کامل رسیده و بتواند در این مسابقه که برای هواداران از اهمیت زیادی برخوردار است بهترین نتیجه را کسب کند.

4344