محمد نصرتی: حضور استراماچونی می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند

محمد نصرتی: حضور استراماچونی می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند

وب سایت رسمی فوتبالی- سرمربی گل ریحان پس از دیدار دوستانه مقابل استقلال صحبت هایی را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد نصرتی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره مصاف تیمش برابر استقلال گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم. در نیمه اول بیشتر از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی پیدا می‌کنند استفاده کردیم و در نیمه دوم از بازیکنان با تجربه ترمان بهره بردیم. ما هفته بعد بازی داریم و نیاز داشتیم در شرایط مسابقه قرار داشته باشیم. از باشگاه استقلال بابت دعوت به این بازی تشکر می‌کنم. بازی تاکتیکی و خوبی را شاهد بودیم و هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی خوب بودند. البته داوری مطلوب نبود و فکر می‌کنم می‌توانست پنالتی‌های دیگری هم بازی داشته باشد.

وی درباره ارزیابیش از استقلال هم گفت: از مسئولان استقلال بابت آوردن استراماچونی به ایران تشکر می‌کنم. حضور امثال او به فوتبال ایران کمک می‌کنند تا در رده ملی و باشگاهی پیشرفت کنیم. استقلال هم امروز خوب بود و نمایش خوبی داشت.

سرمربی گل ریحان درباره صحبت‌هایش با استراماچونی پیش از شروع این مسابقه هم گفت: ابتدا به استراماچونی خوش آمد گفتم و آرزو کردم که در ایران روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و از ایران لذت ببرد. به او گفتم کار در ایران سخت است. یک خاطره هم از بازی با تیم رم ایتالیا که قبل از جام جهانی 2006 برایش تعریف کردم چون استراماچونی کارش را در این باشگاه استارت زده بود. در کل برخورد گرم و دوستانه‌ای باهم داشتیم.

4344