مادر زانیولو: جریمه پسرم را می‌پذیرم

مادر زانیولو: جریمه پسرم را می‌پذیرم

سایت رسمی فوتبالی – مادر نیکولو زانیولو گفته که او در رم بسیار راضی است. 

این هافبک اخیرا 20ساله شده است و در تیم ملی ایتالیا هم حضور داشت، اما به دلیل رفتار غیرحرفه‌ای در مسابقات جام ملت‌های جوانان اروپا، به تیم زیر 21ساله‌ها فرستاده شد.

فرانچسکا کاستا، مادر زانیولو می‌گوید: «آن‌چه که می‌دانم این است که آنها به جلسه تمرینی پیش از بازی دیر رسیدند. نمی‌دانم که آیا مساله دیگری هم بوده یا نه، اما آنها چیزی به من نگفته‌اند.

اگر مانچینی یا دیگر افراد فدراسیون او را تنبیه کرده باشند، حتما دلیلی دارد. من به این چیزها کاری ندارم، همان‌طور که خوشم نمی‌آید اگر تنبیهی برای پسرم در نظر بگیرم، کسی از آن تنبیه انتقاد کند.»

زانیولو گفته بود دوست ندارد مادرش تا این حد از خودش عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند. حتی در بازی لاتزیو و رم، طرفداران به مادر او توهین کردند. فرانچسکا می‌گوید: «ما که خندیدیم. من با همسرم ایگور در جایگاه بودم. اما کمی بابت دخترم، بندتا ناراحت شدم، چرا که او نوجوان است و شاید این ماجراها روی او تاثیر منفی بگذارد. اما خوشبختانه او هم ناراحت نشد. طرفداران رقیب تلاش می‌کنند با این کارهای کودکانه اعصاب او را خراب کنند، اما این کار جواب نمی‌دهد.»

او درباره تمدید قرارداد پسرش هم گفت: «حتی نمی‌دانم که مذاکراتی انجام شده یا نه. این حوزه تخصصی من نیست. من تنها می‌دانم که نیکولو در رم بسیار راضی است.»

8444