ادعای عجیب دوست مورینیو: تمایل رئال مادرید به پوگبا، کلک تبلیغاتی بود!

ادعای عجیب دوست مورینیو: تمایل رئال مادرید به پوگبا، کلک تبلیغاتی بود!

سایت رسمی فوتبالی - نزدیک ترین دوست و مشاور ژوزه مورینیو اعتقاد دارد که پیشنهاد رئال مادرید برای خرید پل پوگبا صرفا یک حیله تبلیغاتی بوده است.

به گزارش فوتبالی، ستاره منچستر یونایتد این روزها به همراه نامزدش ماریا سالائوس و پسرش در سن تروپز به ریکاوری از مصدومیتش می پردازد. او به علت مصدومیت از اردوی تیم ملی فرانسه خط خورد.  این بازیکن در طول تابستان مذاکراتی جدی برای پیوستن به رئال مادرید داشت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

حالا الادیو پارامس، مشاور مورینیو اعتقاد دارد که رئال مادرید هرگز تلاشی برای جذب هافبک فرانسوی در این تابستان نداشته است. پارامس نوشته است:"تمایل رئال مادرید به خرید پوگبا خیلی کمتر از چیزی است که به نظر می رسید. یک روز حقیقت روشن می شود. در حقیقت رئال مادرید هیچ علاقه ای نداشت که خزانه اش را برای خرید او باز کند. چرا؟ چون که آنها می دانستند که خرید پوگبا به معنی خرید مشکلاتی است که او در رختکن ایجاد می کند. آنها هرگز ابراز تمایل رسمی و علنی نداشتند بلکه فقط می خواستند که با انتشار این اخبار، هوادارانشان را سرگرم کنند، فروش روزنامه ها را بیشتر کنند و مخاطبان رادیوها و تلویزیون ها را بیشتر کنند."