پوگبا در منچستر یونایتد ماندنی شد

پوگبا در منچستر یونایتد ماندنی شد

سایت رسمی فوتبالی – پل پوگبا از منچستر یونایتد جدا نخواهد شد، حتی با 200 میلیون یورو. احتمال این که این هافبک فرانسوی راهی رئال مادرید شود، پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر تقریبا به صفر رسید. حالا مقامات یونایتد به این نتیجه رسیده‌اند که پوگبا را نفروشند، و سران رئال هم این را دریافته‌اند.

این بازیکن که به این نتیجه رسیده که در تابستان جایی نخواهد رفت، پس از بازی مقابل چلسی پیراهنش را به یک هوادار داد و به این ترتیب تلاش کرد که رابطه‌اش را با طرفداران خوب کند. او دقایقی بعد به خبرنگاران گفت که آینده مشخص می‌کند که آیا او در یونایتد می‌ماند یا می‌رود. اما از آن موقع تاکنون اتفاقات زیادی افتاده است و سران منچستر یونایتد در حال حاضر با فروش او کاملا مخالف هستند.

البته احتمال انتقال او به رئال مادرید همیشه اندک بوده است. البته در روزهای پیش خبر رسید که ممکن است یونایتد حاضر شود او را با قیمتی بسیار بالا به فروش برساند. اما رئال مادرید که تقریبا 300 میلیون یورو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خرج کرده است، نمی‌توانست مبلغ درخواستی یونایتد را تامین کند. یوونتوس هم همین‌طور؛ آنها هم پوگبا را می‌خواهند اما از عهده مبلغ انتقال او برنمی‌آیند. به این ترتیب یونایتد با توجه به این که جانشینی برای پوگبا پیدا نکرده است، او را نخواهد فروخت.

8444