رئال مادرید، همچنان امیدوار به خرید پوگبا

رئال مادرید، همچنان امیدوار به خرید پوگبا

سایت رسمی فوتبالی – سران رئال مادرید می‌دانند که تابستانی طولانی در پیش است. آنها امیدشان به خرید پل پوگبا را از دست نداده‌اند. این تنها درخواست حال حاضر زین‌الدین زیدان از فلورنتینو پرز است.

اما منچستر یونایتد حاضر به مذاکره نیست. آنها در دو باری که رئال مادرید خواست مذاکره انجام شود، در جلسه حاضر نشدند. اما مادرید صبر خواهد کرد. به باور آنها، یونایتد سرانجام مذاکره خواهد کرد.

پنجره نقل و انتقالات در انگلیس در 8 آگوست بسته می‌شود و سران مادرید بر این باور هستند که احتمال فروش پوگبا هست. پنجره نقل و انتقالات در اسپانیا تا 2 سپتامبر باز است. پوگبا ممکن است کاری را انجام دهد که رونالدو نازاریو انجام داد. او در 31 آگوست 2002 راهی رئال شد، یعنی در پایان پنجره انتقالات. 

یونایتد به این فصل لیگ قهرمانان راه نیافته است اما سران باشگاه نمی‌خواهند تیمشان را ضعیف کنند. آنها دومین باشگاه ثروتمند دنیا هستند و به همین دلیل نیازی هم به فروش بازیکنانشان ندارند.

با این حال، در انگلیس شایعات حاکی از آن است که پوگبا شاید در پیش‌فصل حضور پیدا نکند. این بازیکن می‌خواهد پس از بازگشت از تعطیلات، با اوله گونار سولشر صحبت کند و از او بخواهد که با مدیران درباره انتقالش حرف بزند. او نمی‌خواهد در سفر به استرالیا، یونایتد را همراهی کند.

8444