مانچینی: کارت قرمز برایمان گران تمام شد

مانچینی: کارت قرمز برایمان گران تمام شد

سایت رسمی فوتبالی- روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا بر این باور است که ده نفره شدن تیمش در بازی با ارمنستان برای تیمش گران تمام شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی ایتالیا موفق شد تادر نهایت با نتیجه 1-3 از سد ارمنستان عبور کند. در پایان این بازی روبرتو مانچینی به خبرنگاران گفت:« ده نفره شدن ما برایمان گران تمام شد؛ چون تیم حریف تمام تمرکزش را برروی دفاع کردن قرار داده بود.»

سرمربی آتزوری در گفتگو با رای سپورت گفت:« نمی دانم آیا این بدترین عملکرد ما بود یا نه. می گویم که کار سخت است؛ چون دیگر بازی ساده ای وجود ندارد. ما کار را خوب آغاز نکرده ایم؛ یک گل خوریم ولی قبل از پایان نیمه اول توانستیم ورق را برگردانیم. البته در هر صورت کارت قرمز برایمان گران تمام شد؛ چون ارمنستان با 10 بازیکن دفاع می کرد و به ما فضای خالی نمی داد. اگر ما یازده نفره بودیم، می توانستیم بیشتر رو به جلو حرکت کنیم.»

مانچینی ادامه داد:« مردم فکر می کنند که ما مربیان، فقط این مسائل را می گوئیم تا بتوانیم بازیکنان حریف را آماده کنیم ولی این یک واقعیت است؛ در این بازی ارمنستان از نظر فیزیکی برتر از ما بود . ما آن کاری که باید را انجام دادیم ولی باید بیشتر از اینها تلاش کنیم. درحال تلاش بیشتر هستیم. برناردسکی در 100% آمادگی نیست. کیه سا تابستانی سختی را پشت سرگذاشت ولی همه تلاش کردندتا تمام توانشان را به کار بگیرند. ما در نیمه دوم ریسک کمتری در ضد حملات انجام دادیم ولی ذهنیت ما باید اینگونه باشد. ما همیشه باید حمله کنیم.»

6363