شکایت از آردا توران به جرم تخریب یک ساختمان

شکایت از آردا توران به جرم تخریب یک ساختمان

سایت رسمی فوتبالی- آردا توران ستاره ترکیه ای دنیای فوتبال در سالهای اخیر حواشی فراوانی داشته و بارها هم به این خاطر به دردسر خورده است.

به گزارش فوتبالی، او بعد از سالها حضور و درخشش در لیگ اسپانیا، مدتی است که فوتبالش را در سرزمین مادری دنبال می کند و حالا جنجال تازه ای ایجاد کرده است. ساکنان یک ساختمان در استانبول از آردا توران به خاطر خراب شدن ساختمانشان شکایت کرده اند و معتقدند که در نتیجه ساخت و ساز هتلی که به آردا توران تعلق دارد، ساختمان آنها خراب شده است.

طبق اعلام NTVدر مراحل ساخت هتلی در استانبول که متعلق به آردا توران است، این ساختمان 3 طبقه که در محله سوتولوکوی استانبول قرار دارد فرو ریخته است. این اتفاق در جولای سال 2008 رخ داد و اندکی قبل از ریختن ساختمان، ساکنان این ساختمان تخلیه شده بودند و ویدیویی از فروریختن این ساختمان هم ضبط شده است.  گویا بارش شدید باران در آن بازه زمانی باعث سست شدن پایه های ساختمان شده بود ولی شاکیان معتقدند که ساخت هتل آردا توران در نزدیکی ساختمانشان دلیل تخریب خانه شان بوده است.

این هتل تحت مالکیت آردا توران و برادرش اوکان توران ساخته شد. آردا توران بازیکن سابق اتلتیکومادرید و بارسلونا در آن زمان اعلام کرده بود که تمام مجوزهای لازم را کسب کرده بود ولی در ماه اکتبر سال گذشته میلادی، مقامات قضایی ترکیه اعلام کردند که ممکن است پرونده ای برای آردا دراین رابطه باز شود.

هر یک از مالکان این ساختمان ویران شده، خواهان دریافت 16 هزار یورو خسارت به خاطر آسیبهای وارده هستند و به خاطر ضرر و زیان ها و از دست رفتن وسایل منزلشان نیز مبالغ دیگری را طلب کرده اند.

6363