آردا توران: همچنان با بارسلونا قرارداد دارم

آردا توران: همچنان با بارسلونا قرارداد دارم

پایگاه خبری فوتبالی - آردا توران بازیکن اسبق تیم ملی ترکیه در مورد شرایط خودش و آینده اش صحبت کرد:" در حال حاضر بر اساس قرارداد بازیکن بارسلونا محسوب می شوم. این یک توافق دو جانبه بود که قراردادم فسخ نشود. خودم خواستم که این اتفاق نیافتد. در فصل آینده در تیمی خارج از ترکیه بازی خواهم کرد اما اگر گالاتاسرای تماس بگیرد بدون شرایط به آنها ملحق می شوم. گالاتاسرای تنها باشگاهی است که هیچ شرطی برایش تعیین نخواهم کرد."

به گزارش فوتبالی، آردا توران در این مصاحبه گفت که قهرمانی لالیگا با اتلتیکو مادرید خاص ترین جامی بوده که کسب کرده است. وی افزود:" این یک موفقیت استثنایی برای من بود. با اتلتیکو مادرید مقابل رئال مادرید و بارسلونا با رونالدو و مسی قهرمان لیگ شدیم. فصل بی نظیری بود. به نظرم این دوره موفق با قهرمانی جام حذفی در برنابئو مقابل رئال مادرید شروع شد که برای من خاص بود. به پیروزی مقابل ایسلند که مقابل ترکیه کسب کردیم، افتخار می کنیم. "

آردا در مورد لیونل مسی هم صحبت کرد:"نیازی نیست که چیزی در مورد مسی بگوییم. او بهترین بازیکنی است که دیده ام. اینیستا را هم تحسین می کنم. کوکه بازیکن خیلی مهمی است. به تیم بزرگسالان اتلتیکو رسیده و به یک رهبر تبدیل شده است."