آرای کمیته وضعیت بازیکنان/ نساجی محکوم شد

آرای کمیته وضعیت بازیکنان/ نساجی محکوم شد

وبسایت رسمی فوتبالی- کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون آرای خود را در خصوص تعدادی از پرونده های مطروحه در این کمیته نسبت به برخی باشگاههای مورد شکایت اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت احمدرضا زنده روح از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 118 میلیون و 183 هزار ریال بابت اصل خواسته در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با اعلام نظر به عدم مطالبه، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*در پی شکایت میثم کریمی از باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 353 میلیون و 700 هزار ریال بابت مانده قرارداد پرداخت نشده و مبلغ 260 میلیون ریال پاداش صعود به لیگ برتر که جمعا به میزان 613 میلیون و 700 هزار ریال در حق خواهان محکوم شد. همچنین در خصوص هزینه دادرسی با اعلام نظر به عدم مطالبه، کمیته با تکلیفی مواجه نیست.

*در پرونده شکایت حسین کاظمی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 140 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 2 میلیون و 800 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت علی رفعت از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، کمیته وضعیت پس از بررسی پرونده دعوای خواهان را مردود اعلام کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.



9697