پایان ماجراجویی لوکاس سیلوا در رئال مادرید با فسخ قراردادش

پایان ماجراجویی لوکاس سیلوا در رئال مادرید با فسخ قراردادش

سایت رسمی فوتبالی- لوکاس سیلوا بازیکن جوان و برزیلی دنیای فوتبال، حالا دیگر بازیکن رئال مادرید نیست. سران باشگاه مادریدی و این بازیکن برزیلی با هم به توافق دوطرفه رسیدند تا قرارداد موجود میان طرفین را فسخ کنند. حالا لوکاس سیلوا یک بازیکن ازاد است.

به گزارش فوتبالی، تنها گزینه او برای حضور در فوتبال اروپا این است که یک مورد خاص مثل مصدومیت شدید وطولانی مدت برای یک بازیکن رخ دهد و او جایگزین این بازیکن شود. البته او شانس پیوستن به تیمهایی از لیگ های غیراروپایی را خواهد داشت و می تواند به لیگهای مکزیک، آرژانتین و یا قطر منتقل شود.

لوکاس سیلوا در بازار نقل و انتقالات زمستان سال 2015 به رئال مادرید منتقل شد و رئالی ها برای جذب او مبلغ 15 میلیون یورو به باشگاه کروزیه رو پرداختند. البته این بازیکن جوان فرصت چندانی برای بازی کردن در رئال مادرید نیافت و تنها در 8 بازی لالیگا و یک بازی لیگ قهرمانان اروپا پیراهن کهکشانی ها را به تن کرد و دوران حضورش در رئال قبل از انتقال قرضی به مارسی و کروزیه رو، بی ثمر بود.

قرارداد این بازیکن 26 ساله برزیلی با رئال مادرید تا سال 2020 اعتبار داشت و او در روزهای اخیر مجبور بود که به تنهایی در شهر آراواکا تمرین کند و اجازه حضور در شهرک ورزشی والدبباس را به خاطر مسائل و مشکلات بروکراتیک نداشت.

6363