رسمی/ مبادله آرئولا و کیلور ناواس توسط پی.اس.جی و رئال

رسمی/ مبادله آرئولا و کیلور ناواس توسط پی.اس.جی و رئال

سایت رسمی فوتبالی-سران باشگاه رئال مادرید، آرئولا دروازه بان فرانسوی پاری سن ژرمن را به خدمت گرفتند. او با انتقالی قرضی به رئال مادرید خواهد رفت و درقرارداد جدیدش بند و شرطی برای خرید او توسط باشگاه مادریدی در پایان مهلت قرارداد، قرار داده نشده است

به گزارش فوتبالی، از سوی دیگر کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید هم به پاری سن ژرمن منتقل شد. حالا خبر رسمی این مبادله منتشر شده است. بدین ترتیب کیلور ناواس به حضور پنج ساله اش در باشگاه رئال مادرید پایان داد و طبق گزارش منتشره در رسانه های اسپانیایی، آرئولا جانشین او در تیم مادریدی خواهد شد.

این درحالی است که رئالی ها ساعاتی پیش نام این دروازه بان فرانسوی را در لیست بازیکنانی که به لالیگا ارائه داده اند، ثبت کردند و حالا رسما اعلام کردند که آرئولا را به صورت قرضی و تا ژوئن سال 2020 به خدمت گرفته اند. از سوی دیگر کیلور ناواس هم قراردادی که تا سال 2023 اعتبار دارد را با پاری سن ژرمن به امضا رساند.

دربازی روز جمعه پاری سن ژرمن، آرئولا در ترکیب تیمش قرار نگرفت و روز شنبه در شهرک ورزشی والدبباس، تستهای پزشکی اش را در باشگاه مادریدی پشت سرگذاشت. همه منتظر برگزاری دیدار دو تیم رئال مادرید و ویارئال در روز یکشنبه بودند تا این خبر را به صورت رسمی اعلام کنند. در این بازی، کیلور ناواس دروازه بان ذخیره رئالی ها بود.

آرئولا بعد از سه فصل حضور در پاری سن ژرمن حالا به صورت قرضی به رئال مادرید منتقل شده است. او تجربه یک فصل حضور در تیم ویارئال اسپانیا را هم دارد و در آن فصل 32 بازی در لالیگا برای این تیم برگزار کرده بود. آرئولا شش سال جوان تر از کیلور ناواس است؛ ناواس درماه دسامبر 33 ساله خواهد شد و آرئولا در ماه فوریه، 27 ساله خواهد شد. او در جام جهانی 2018 با تیم ملی فرانسه قهرمان دنیا شد؛ هرچند که در جام جهانی حتی یک دقیقه هم درترکیب خروسها قرار نگرفته بود.

از سوی دیگر کیلورناواس به پنج سال حضورش در رئال مادرید پایان داد. او درسال 2014 و بعد از درخشش در جام جهانی، از لوانته به رئال مادرید منتقل شد. او مجموعا در 162 برای رئال به میدان رفت و با این تیم سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا ، یک قهرمانی در لالیگا، چهار قهرمانی درجام باشگاه های جهان، سه سوپرکاپ اروپا و یک سوپرکاپ اسپانیا را فتح کرد. 

آخرین بازی رسمی کیلور ناواس با پیراهن رئال در روز 18 ماه می در برنابئو مقابل بتیس (درهفته پایانی فصل گذشته لالیگا) برگزار شد.  از همان زمان تقریبا مشخص بود که او دیر یا زود رئال را ترک خواهد کرد و به همین خاطر در همان بازی از هواداران رئال خداحافظی کرد.

البته این دو بازیکن به زودی با هم تیمی های سابقشان دیدار خواهند کرد؛ چرا که رئال مادرید و پاری سن ژرمن در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به هم خورده اند واولین بار در روز 18 سپتامبر در پارک دو پرنس با هم دیدار خواهند کرد.بازی برگشت دو تیم روز 26 نوامبر در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

 

 

6363