سَرخاب: استقلال خودش را برای شهرآورد آماده کند

سَرخاب: استقلال خودش را برای شهرآورد آماده کند

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم استقلال شرایط خود را تغییر دهد تا با آمادگی کامل در هفته چهارم مقابل پرسپولیس به زمین برود؛ این مسابقه برای هواداران از اهمیت زیادی برخوردار است و آن‌ها توقع دارند در این جدال حساس به نتیجه خوبی برسند.

به گزارش فوتبالی، «عباس سرخاب» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: عملکرد استقلال از نظر فوتبالی در 2 هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر بد نبوده است اما باید قبول کنیم نتایجی که کسب کرده، راضی کننده نبوده است.

وی افزود: استقلال چوب بی‌تجربگی خود را در دیدار مقابل ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان خورد و در دقایق پایانی دروازه‌اش باز شد  و در نهایت هم از پیروزی محروم شد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی روبرو شده است و بازیکنان زیادی از این تیم جدا شدند و همین یکی از عواملی است که باعث عدم هماهنگی میان بازیکنان جدید و قدیم استقلال شده است.

سرخاب تصریح کرد: استراماچونی مربی خوبی است و از علم کافی مربیگری برخوردار است اما در این هفته‌های اخیر حاشیه‌هایی از سوی او به وجود آمده است که باید از بین رود؛ اگر این حاشیه‌ها ادامه داشته باشد در ادامه فصل استقلال ضربه خواهد خورد.

وی تاکید کرد: لیگ برتر به خاطر تمرینات تیم ملی تعطیل شده است و این فرصت خوبی برای استراماچونی است تا نقاط ضعف استقلال را برطرف سازد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان تاکید کرد: امیدوارم استقلال شرایط خود را تغییر دهد تا با آمادگی کامل در هفته چهارم مقابل پرسپولیس به زمین برود چرا که این مسابقه برای هواداران از اهمیت زیادی برخورداراست و آن‌ها توقع دارند در این جدال حساس به نتیجه خوبی برسند.

4344