لینکر: بگذارید کانتونا قرعه کشی لیگ قهرمانان را انجام دهد؛ جذاب خواهد شد

لینکر: بگذارید کانتونا قرعه کشی لیگ قهرمانان را انجام دهد؛ جذاب خواهد شد

سایت رسمی فوتبالی- گری لینکر اسطوره دنیای فوتبال مدتهاست که در شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد و با پستهای جذابی و جنجالی اش در مورد مسائل مختلفی به اظهار نظر می پردازد.

به گزارش فوتبالی، بعد از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا که پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد و اریک کانتونا اسطوره دنیای فوتبال هم در آن حضور داشت و صحبتهای جالب توجهی را هم برزبان آورد، گری لینکر در پستی متفاوت از مقامات یوفا درخواست کرده که قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا را به اریک کانتونا واگذار کنند.

لینکر دراین باره نوشته:« بگذارید که کانتونا قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. شاید به نظر بی معنی بیاید ولی دست کم اینقدرها خسته کننده نخواهد بود.» اوبا انتشار این پست در روز 29 آگوست به شوخی و خنده در مورد برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا اظهار نظر کرد و  ادامه داد:«بارسا، اینتر، دورتموند ممکن است گروه مرگ را تشکیل داده باشند ولی همانطور که کانتونا گفت، به زودی جاودان خواهیم شد. مشکل کجاست؟»

در جریان برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان، اکثر افراد حاضر در مراسم کت و شلوار پوشیده بودند، اما کانتونا در حالی به صحنه پای گذاشت که کلاه لبه‌داری به سر گذاشته بود و پیراهن قرمزی پوشیده بود. او در صحبتهایی با نقل قول از  شاه لیر شکسپیر نقل گفت: «ما برای بزرگان، همچون مگسان برای کودکان سرکشیم. آنها ما را برای تفریح (ورزش) می‌کشند.‌ به زودی علم نه‌تنها می‌تواند مانع پیری سلول‌ها شود، بلکه می‌تواند سلول‌ها را جاودان کند. پس تنها تصادف‌ها، جرایم، و جنگ‌ها ما را می‌کشند. اما متاسفانه، جرایم و جنگ‌ها چندبرابر خواهند شد. من عاشق فوتبالم. ممنونم.»

 6363