یووه آماده مبادله چند بازیکن با بارسا برای جذب راکیتیچ و اومتیتی

یووه آماده مبادله چند بازیکن با بارسا برای جذب راکیتیچ و اومتیتی

سایت رسمی فوتبالی- بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز به پایان نرسیده و یوونتوسی ها هنوز به دنبال تقویت تیمشان در بازار تابستانی هستند. طبق گزارش منتشره در روزنامه گاتزتا دلوسپورت، حالا و در فاصله یک روز مانده تا پایان بازار، سران یوونتوس همچنان برای مال خود کردن ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی می کوشند.

به گزارش فوتبالی، تمایل سران بینکونری به جذب راکیتیچ اتفاق تازه ای نیست و حالا و با مصدومیت جورجو کیه لینی و دوری پنج ماهه او از میادین ورزشی، حالا آنها عزمشان برای جذب اومتیتی را نیز جزم کرده اند. این درحالی است که فابیو پاراتیچی، مدیر داخلی یووه اخیرا به بارسلونا سفر کرده بود و حالا هم با جدیت فراوانی پرونده جذب این دو بازیکن را دنبال می کند.

طبق گزارش منتشره در گاتزتادلوسپورت، سران دو باشگاه یوونتوس و بارسلونا در تلاش هستند تا برسر مبادله چند بازیکن که مورد توافق طرفین باشد، به توافق برسند. در صورتی که برسر انتقال امره جان به بارسلونا توافق شود راکیتیچ بلافاصله عازم تورین خواهد شد؛ البته آقای پاراتیچی تمایل چندانی به فروش امره جان نشان نداده است. البته گزینه های دیگری هم مطرح است که از جمله آن می توان به انتقال بلیس ماتوئیدی 32 ساله، خوان کوادرادوی 31 ساله یا رودریگو بنتانکور 22 ساله و یا دانیله روگانی 25 ساله و همچنین فدریکو برناردسکی 25 ساله به بارسا اشاره کرد.

روزنامه موندو دپورتیوو روز شنبه در گزارشی اعلام کرده بود که راکیتیچ تصمیم گرفته تا دربارسا بماند و به رغم سه نیمکت نشینی اش در بازیهای ابتدایی لالیگا، به ترک تیم کاتالان فکر نمی کند؛ ولی احتمال انتقال به یوونتوس ممکن است نظر او را عوض کند.

6363