قربانی: برای هر بازیکنی خوب است با قلعه‌نویی کار کند

قربانی: برای هر بازیکنی خوب است با قلعه‌نویی کار کند

وبسایت رسمی فوتبالی- مهاجم تیم فوتبال سپاهان می گوید تمام تمرکزش روی بازی‎‌ها است تا بتواند بیشتر از گذشته به تیمش در رقابت ها کمک کند.

به گزارش فوتبالی، علی قربانی مهاجم تیم فوتبال سپاهان که در دیدار برابر ماشین سازی زننده تک گل سه امتیازی تیمش بود، او در رابطه با پیروزی برابر شاگردان رسول خطیبی اینگونه واکنش نشان داد و گفت: بازی خیلی سختی بود. ماشین سازی خیلی خوب دفاع می کرد. همان نیمه اول گل زدیم که خیلی برای ما خوب شد وگرنه با توجه به تمرکزی که ماشین سازی روی دفاع داشت، کارمان سخت می شد. در مجموع خدا را شاکریم که سه امتیاز را گرفتیم.


قربانی در پاسخ به این سوال که سپاهان برای دومین هفته متوالی در صدر قرار گرفت، افزود: خدا را شکر دو تا بازی انجام داده ایم و دو برد خوب به دست آوردیم. هفته اول هم واقعا در بوشهر بازی سختی بود و امیدوارم این روندمان ادامه دار باشد.

امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پس از دیدار با ماشین سازی به تمجید از عملکرد شما پرداخت و تاکید کرد که از گلزنی شما خیلی خوشحال است. قربانی در واکنش به این موضوع بیان کرد: خب کار کردن با امیرقلعه نویی تجربه بسیار خوبی است. برای هر بازیکنی خوب است با امیرقلعه نویی کار کند. سال قبل خیلی دوست داشتم با امیرخان کار کنم و خوشحالم که یک سال دیگر هم در خدمت ایشان و سپاهان هستم؛ امیدوارم بتوانیم سال خوبی داشته باشیم و پاسخ اعتماد آقای قلعه نویی را بدهم.


او در رابطه با فشارهایی که روی او برای گلزنیِ بیشتر وجود دارد، عنوان کرد: سال گذشته من در بیشتر بازی ها به عنوان وینگر بازی می کردم و نتوانستم زیاد گل بزنم. در مجموع اما هر جا بازی کنم برایم فرقی ندارد و مهم این است که تیم نتیجه بگیرد.


مهاجم 190 سانتی متری تیم فوتبال سپاهان در رابطه با پست تخصصی اش بیان کرد: پست اصلی و تخصصی ام مهاجم نوک است. در بازی با ماشین سازی هم مهاجم نوک بودم و امیدوارم در بازی های آینده هم بتوانم به تیمم برای کسب پیروزی کمک کنم.

سپاهان به خصوص در بخش میانی و هجومی با ترافیک زیادی از بازیکن مواجه است. این موضوع می تواند یک امتیاز منفی برای تیم به شمار برود یا خیر. قربانی در این رابطه بیان کرد: نه اتفاقا این موضوع به تیم کمک می کند. وقتی در تیم چند بازیکن خوب برای یک پست دارید، دست مربی بازتر می شود و همچنین کمک می کند بازیکنان بیشتر آماده شوند. این را هم باید در نظر گرفت که تیم ما در سه جبهه حضور دارد و وقتی شما در سه جام هستید، به بازیکنان بیشتری نیاز دارید و به خصوص در نیمه دوم فصل این موضوع بیشتر به ما کمک می کند.


سپاهان فصل گذشته تا هفته های پایانی هم در لیگ مدعی بود و هم در جام حذفی ولی به یکباره دو جام را از دست دادید. مهاجم 28 ساله سپاهان در پاسخ به این موضوع بیان کرد: پارسال تلاش زیادی کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم با جام تمام کنیم. خدا را شکر امسال شاکله تیم سال قبل حفظ شده و تیم به هماهنگی خوبی با بچه هایی که در فصل جدید اضافه شده اند، رسیده است. این موضوع و کم شدن زمانی که برای هماهنگی نیاز است، کمک می کند تیم قوی تری داشته باشیم.


قربانی در پاسخ به این سوال که کدام تیم ها در لیگ نوزدهم مدعی قهرمانی خواهند بود، گفت: به نظرم هنوز خیلی زود است که بخواهیم مدعیان را مشخص کنیم و باید چند هفته از رقابت ها سپری شود.


 
سوال آخر ما از قربانی در رابطه با این موضوع بود که او در دیدار برابر ماشین سازی 12 لمس توپ داشته و دو ضربه به دروازه که یکی از آنها تبدیل به گل شد. او در این رابطه تاکید کرد و افزود:  راستش را بخواهید من تمام تمرکزم روی تمرین و مسابقات است و هر کسی که می خواهد موفق باشد، باید دقت زیادی در بازی داشته باشد. ما هم تمام تلاشمان این است که با تمام تمرکز در بازی های بعدی حاضر شویم.




9697