مدافع میلان به تورینو پیوست؛ پدیده اینتر راهی ورونا شد

مدافع میلان به تورینو پیوست؛ پدیده اینتر راهی ورونا شد

سایت رسمی فوتبالی - در فاصله دو روز و نیم تا پایان نقل وانتقاالات تابستانی، تیم های ایتالیایی تلاش می کنند تا آخرین نقل و انتقالات خود را داشته باشند

به گزارش فوتبالی، دیگو لاکسالت مدافع کناری اروگوئه ای به صورت قرضی با بند خرید 12 میلیون یورویی از میلان به تورینو پیوست. بازیکن اسبق اینتر، جنوا، بولونیا و امپولی روز جمعه تست پشت سر گذاشت. تورینو دستمزد این بازیکن که سالی 1.7 میلوین یوروست را می پردازد. آنها 0.5 میلیون یورو هم برای یک فصل انتقال قرضی وی می پردازند.  میلان سال گذشته برای خرید لاکسالت از جنوا 14 میلیون یورو نقد به علاوه چهار میلیون یورو پاداش بر اساس عملکرد پرداخته بود. لاکسالت در مورد انتقال به تورینو گفت:"با هیجان زیادی به این تیم ملحق شدم. در خدمت هم تیمی ها و مربی خواهم بود. با والتر ماتزاری سرمربی تیم ملاقات می کنم که او را از زمان حضورم در اینتر می شناسم. حمایت آنها به من کمک می کند تا در تیم جدیدم جا بیافتم. از باشگاه به خاطر این که به من اعتماد کرد، متشکرم."

از سویی دیگر هلاس ورونا نیز به صورت رسمی خرید ادی سالسدو مهاجم تیم جوانان اینتر را نهایی کرد. این بازیکن که هنوز 18 ساله نشده ملیت ایتالیایی و کلمبیایی را دارد اما در 12 بازی برای تیم زیر 19 سال ایتالیا چهار گل زده است. سالسدو در جنوا متولد شده است. اینتر در تابستان قبلی برای خرید این بازیکن 9 میلیون یورو پرداخته است. او فصل قبل در 35 بازی برای تیم رزروهای اینتر 13 گل به ثمر رساند و چهار پاس گل داد.

لچه نیز به صورت رسمی جذب جیانلی امبولا، هافبک استوک سیتی را به صورت قرضی نهایی کرد. بند خرید این بازیکن برای لچه 4 میلیون یوروست البته به شرطی که در این فصل در 25 بازی حداقل 45 دقیقه به میدان برود.