خبر بد در رختکن بینکونری: کیه لینی صلیبی پاره کرد

خبر بد در رختکن بینکونری: کیه لینی صلیبی پاره کرد

سایت رسمی فوتبالی- جورجیو کیه لینی ستاره باتجربه یوونتوس در جلسه تمرینی روز جمعه تیمش با مصدومیتی شدید روبروشد و رباط صلیبی زانوی راستش پاره شد

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رباط صلیبی این بازیکن باتجربه پاره شده است.این اتفاق در جلسه تمرینی روز جمعه بینکونری رخ داد و بدین ترتیب او برای چند ماه از میادین ورزشی به دور خواهد بود و حتی ممکن است نتواند تا پایان فصل جاری به ترکیب یووه بازگردد.

انتظار می رود که کیه لینی 35 ساله چند روز دیگر زیر تیغ جراحان برود.این ضربه ای کاری برای هواداران یووه خواهد بود؛ چرا که آنها امیدهای زیادی داشتند تا تیمشان بتواند با قهرمانی در فصل 20-2019 برای نهمین فصل متوالی قهرمان سری آ شود و برای اولین بار بعد از فصل 6- 1995 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

کیه لینی در اولین بازی یووه در فصل جدید سری آ در کنار بونوچی به میدان رفت و تنها گل تیمش را در برد 0-1 مقابل پارما به ثمر رساند. حضور او درترکیب اصلی یووه در آن بازی به منزله نیمکت نشینی متیاس دلیخت بود. بازیکنی که در بازار تابستانی با قراردادی 75 میلیون یورویی از آژاکس به یووه منتقل شده بود.

 

6363