آلتین تاپ: رئال امسال شانسی برای قهرمانی در اروپا ندارد

آلتین تاپ: رئال امسال شانسی برای قهرمانی در اروپا ندارد

سایت رسمی فوتبالی- حمیت آلتین تاپ ستاره سابق رئال مادرید و سفیر فینال لیگ قهرمانان اروپا که امسال در استانبول برگزار خواهد شد در جریان مراسم شهر موناکو در مورد رقابتهای پیش روی لیگ قهرمانان اروپا اظهار نظر کرد.

به گزارش فوتبالی، آلتین تاپ در آنالیز شانس رئال مادرید برای قهرمانی در فصل پیش روی لیگ قهرمانان اروپا گفت:« شانس کمرنگی برای رئال در مسیر قهرمانی در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا قائلم. درست است که آنها سه دوره متوالی قهرمان شده اند و زیدان که مرد شماره یک فتح این جامهابود، مجددا به رئال برگشته ولی این تیم نشانه هایی از تکرار قهرمانی را به نمایش نمی گذارد. امیدوارم که اینطور نباشد. چون رئال تیم سابق من است. تیمهایی مثل بایرن که تجربه بازی در آن را هم دارم، باید یک گام بزرگ رو به جلو بردارند. من امسال شانس بیشتری برای قهرمانی برای بایرن نسبت به رئال مادرید قائلم.»

رئال مادرید در مرحله گروهی این رقابتها باید با گالاتاسرای بازی کند؛ آلتین تاپ که تجربه بازی دراین باشگاه ترکیه ای را دارد، خیلی خوب تیم گالاتاسرای را می شناسد:« آنها در یک گروه سخت هستند ولی همه گروه ها سختی های خودشان را دارند. گالاتاسرای نباید به سختی های مسیر فکر کند و فقط باید به فکر بازی هایش باشد. تنها اینگونه است که می توانند به نتایجی بهتر از حد تصور برسند.»

آلتین تاپ که سفیر فینال لیگ قهرمانان 2020 است به این نکته اشاره کرد که شهر استانبول نیازی به تبلیغ کردن ندارد و میزبان خوبی برای بازی فینال خواهد بود:« در ماه های آتی شاهد پیشرفت استانبول خواهیم بود. نمی توان شهر استانبول را با کلام وصف کرد وهرکسی که به استانبول سفرکرده باشد، این را می داند. باید استانبول را دید و در آن زندگی کرد. فینال فوق العاده ای را دراین شهر شاهد خواهیم بود.»

6363