رونالدو: بارسلونا چهار گل در آنفیلد خورد، یوونتوس و رئال هم به آژاکس باختند؛ قهرمانی در اروپا دشوار است

رونالدو: بارسلونا چهار گل در آنفیلد خورد، یوونتوس و رئال هم به آژاکس باختند؛ قهرمانی در اروپا دشوار است

سایت رسمی فوتبالی – کریستیانو رونالدو گفته است که به یوونتوس کاملا باور دارد. او بر این باور است که یووه می‌تواند این فصل سرانجام فاتح لیگ قهرمانان شود.

رونالدو یکی از موفق‌ترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان است و پنج بار قهرمان این مسابقات شده است. اما آخرین قهرمانی یووه به سال 1996 برمی‌گردد و این تیم پس از آن در پنج فینال لیگ قهرمانان باخته است. یوونتوس در این فصل هم‌گروه اتلتیکو مادرید، لوکوموتیو مسکو، و بایر لورکوزن شده است.

رونالدو می‌گوید: «قرعه سختی داریم، اما هر قرعه‌ای همیشه سخت است. اما من بسیار به تیمم باور دارم و بی‌صبرانه منتظر فصل جدید و زیبای این مسابقات هستم. شروع هر فصل دشوار است. ما سیستم جدیدی داریم، مربی جدیدی آمده و بازیکنان جدیدی به خدمت گرفته‌ایم.

ما اولین بازی خود را در این فصل بردیم و داریم مرحله به مرحله به پیش می‌رویم. تیم‌های زیادی می‌توانند فاتح لیگ قهرمانان شوند، ولی من افکار مثبتی دارم و مطمئن هستم.

شما بگویید، کدام تیم در این فصل تقویت نشده است؟ همه تقویت شده‌اند تا قهرمان شوند. قهرمانی در این مسابقات همیشه سخت‌ترین کار است. تیمی که در ابتدای فصل می‌گویند بیشترین بخت را دارد، همیشه قهرمان نمی‌شود.

ببینید که بارسلونا در آنفیلد چهار گل دریافت کرد. یا همه فکر می‌کردند ما آژاکس را می‌بریم، که نبردیم. همین اتفاق برای مادرید هم افتاد. قهرمانی در این رقابت خیلی سخت است. اما امیدوارم که امسال، سال ما باشد.»

8444