امیرحسین کارگر: آقای استراماچونی روی ما جوانان نظر مثبت دارد/ در لیست مازاد نیستم!

امیرحسین کارگر: آقای استراماچونی روی ما جوانان نظر مثبت دارد/ در لیست مازاد نیستم!

وب سایت رسمی فوتبالی- امیرحسین کارگر نیز مانند هم تیمی خودش سینا خادم پور، خبر حضورش در لیست مازاد استراماچونی را در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی تکذیب کرد. 

به گزارش فوتبالی، امروز خبری مبنی بر حضور امیرحسین کارگر به همراه رضا آذری و سینا خادم پور در  لیست مازاد استراماچونی منتشر شد که سینا خادم پور در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی این خبر را تکذیب کرد. در ادامه، خبرنگار فوتبالی با امیرحسین کارگر تماس گرفت که او نیز مانند خادم پور این خبر را کذب دانست. کارگر در ادامه به فوتبالی گفت: این خبر شیطنت یک سایت ورزشی است. چنین مساله ای نه صحت دارد و نه با توجه به پایان مهلت نقل و انتقالات، امکان پذیر است که یک مربی چنین تصمیمی را برای بازیکنانش بگیرد. 

وی ادامه داد: خدا را شکر استقلال از روزی که آقای استراماچونی آمده روند رو به رشدی داشته و قاعدتا بازیکنان جوان یک تیم بزرگ باید تلاش بیشتری کنند و به زمان بیشتری نیز نیاز دارند تا به ترکیب تیم راه پیدا کنند. مربی هم روی ما جوانان نظر مثبت داشته در غیر این صورت می توانست زودتر از این ها ما را مازاد اعلام کند. 

کارگر تاکید کرد: این اخبار کذب فقط تمرکز بازیکنان را بر هم خواهد زد و من از طریق سایت شما اعلام می کنم که چنین خبری صحت ندارد.

4344