فنونی‌زاده: روزهای سختی در انتظار استقلال است

فنونی‌زاده: روزهای سختی در انتظار استقلال است

وب سایت رسمی فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: روزهای سختی در این فصل در انتظار استقلال است و همه هواداران انتظار دارند این تیم بتواند ناکامی های گذشته را جبران و به موفقیت برسد. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، «مهدی فنونی زاده» روز دوشنبه اظهار داشت: استقلال نسبت به فصل گذشته با تغییرات زیادی در ترکیب خود روبرو شده است و این تغییرات باعث شد عدم هماهنگی بین بازیکنان این تیم در هفته اول مسابقات لیگ برتر به وضوح دیده شود.

وی افزود: استقلال به یک بازیکن با تجربه همچون «سید مهدی رحمتی» و «پژمان منتظری» در ترکیب خود نیاز داشت که این موضوع می‌تواند تاثیرات نامطلوبی را در کیفیت استقلال به همراه داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به یک بازیکن بزرگ و باتجربه نیاز دارد که در بین بازیکنان از مقبولیت زیادی برخورداده بوده و بتواند نماینده کادرفنی در زمین مسابقه باشد.

فنونی زاده تصریح کرد: استراماچونی سرمربی با تجربه‌ای است که می‌تواند استقلال را به روزهای خوب برساند به شرطی که امکانات و ابزار لازم برای او فراهم شود.

وی تاکید کرد: مدیران استقلال باید توجه داشته باشند، استراماچونی یک مربی جدی است و خواسته‌هایی از مسئولان تیمش دارد که همه این خواسته‌ها منطقی و طبیعی است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: روزهای سختی در این فصل در انتظار استقلال است و همه هواداران انتظار دارند این تیم بتواند ناکامی‌های گذرشته را جبران و به موفقیت برسد.

4344