حسینی: دوست نداشتند شماره یک باشم/ بهترین گلر دنیا هم گل می خورد

حسینی: دوست نداشتند شماره یک باشم/ بهترین گلر دنیا هم گل می خورد

وبسایت رسمی فوتبالی- مرد شماره یک استقلال اعتقاد دارد این تیم برای تبدیل شدن به تیمی کامل و مدعی هنوز به دو تا سه خرید جدید نیاز دارد.

به گزارش فوتبالی به نقل از "ورزش سه"، بعد از سال ها حضور در استقلال سرانجام به آرزویی که برای آن تلاش کرده بود، رسید تا مرد شماره یک آبی ها لقب بگیرد. سیدحسین حسینی که در بازی با ماشین سازی با وجود چند سیو فوق العاده در نهایت با گل دقیقه پنجم وقت های تلف شده همچون تیم و طرفدارانش با شوک بزرگی روبرو شد در گفتگویی مفصل پیرامون شرایط تیم، حواشی ایجاد شده بعد از شکست برابر ماشین سازی، امضای قرارداد با اسپانسر جدید البسه و ... صحبت کرد و در نهایت پیرامون دربی هفته چهارم هم مدعی شد کری نمی خواند.

 

حق استقلال شکست در تبریز نبود


بازی هفته اول برای ما به خاطر شکستی که خوردیم خیلی تلخ بود ولی باید بگویم به هیچ وجه مستحق این باخت نبودیم. درست است که در نیمه اول کمی ناهماهنگ بازی کردیم و بازی خوبی به نمایش نگذاشتیم ولی در نیمه دوم کاملاً سوار بر بازی بودیم و تیم حریف بیشتر به دنبال وقت کشی بود.

 

این گل مثل زهر کشنده بود اما ...


موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و با بدشانسی در دقیقه 95 یک چنین گلی دریافت کردیم که به نظرم روی بدشانسی ما بود. این نتیجه برای ما مثل زهر بود و برای هواداران تلخ بود ولی هنوز اول لیگ است و باید به فکر بازی بعدی باشیم. اما در ادامه تلاش خواهیم کرد استقلال را به جایی که حق آن است برسانیم.

 


خوشحالم با برندی معتبر قرارداد بستم


شاید خیلی ها ندانند که در ایران گلرها می توانند اسپانسر البسه خود را داشته باشند. من هم طی مذاکره با باشگاه  از برند دیگری برای حضور در رقابت‌ها در فوتبال ایران استفاده خواهم کرد. چند پیشنهاد خوب داشتم اما خوشحالم که با این شرکت معتبر که البسه باکیفیتی در سطح جهانی را ارائه می‌دهد به توافق رسیدم.


جلوی فولاد به حمایت هواداران نیاز داریم


یک بازی سخت با فولاد داریم و امیدوارم هواداران به کمک ما بیایند و چون نخستین بازی فصل در خانه‌مان است انتظار دارم هواداران به ورزشگاه بیایند و ظرفیت ورزشگاه را تکمیل کنند چرا که در بازی نخست خیلی نیاز به حمایت داریم و با توجه به نتیجه بازی رفت شرایط جوری است که حتماً باید پیروز شویم و حداکثر امتیاز را بگیریم که امیدوارم این اتفاق بیافتد. این اولین بازی فصل ما در استادیوم آزادی و در کنار هواداران عزیزمان است و امیدوارم استادیوم را تکمیل ببینیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

 

با اولین اشتباه می خواهند به من حمله کنند


من وقتی برای امضای قرارداد با استقلال به عنوان شماره یک آمدم می‌دانستم فصل سختی در پیش دارم و انتظارات از من بالاست ولی با تجربه‌ای که در طول این چند سال حضور در استقلال داشتم سعی می‌کنم این فشارها را کنترل کنم و سعی کنم روی عملکردم تاثیر نگذارد. مطمئن هستم موفق می‌شوم. من می‌دانم خیلی‌ها دوست ندارند من در استقلال موفق باشم و منتظر هستند با اولین اشتباه به من حمله کنند ولی هواداران باید حواسشان جمع باشد و بدانند که گلر روی چه گل‌هایی مقصر است و روی چه گل‌هایی مقصر نیست.

 

بهترین گلر دنیا هم گل می خورد


 دوست دارم اینجا به هواداران استقلال بگویم همه گلرها حتی بهترین گلر دنیا هم گل می‌خورد ولی مهم حمایتی است که از بازیکن و کل تیم می‌شود تا بتوانند در ادامه بهترین عملکرد را داشته باشند. اگر قرار است با اولین گلی که من بخورم خیلی‌ها علیه من جبهه بگیرند مسلما در وهله اول استقلال است که ضربه می‌خورد. اگر حمایت همه جانبه باشد بازیکن بیشتر می‌تواند خود را نشان دهد اما خودم را برای تمامی فشارها آماده کردم و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی برای تیم داشته باشم.


ابتدای حضورم در استقلال به عنوان گلر سوم در تیم حضور داشتم. روزهای اول حتی روی سکوها حضور داشتم اما ذهنم را آماده این مساله کرده بودم که روزی گلر شماره یک استقلال شوم.  آنقدر صبر کردم و تلاش کردم تا گلر یک تیم شدم و خوشحالم که زحماتم نتیجه داد و به جایگاهی که دنبالش بودم رسیدم.  هیچ کس فکر نمی‌کرد حسینی روزی گلر شماره یک استقلال شود اما من می‌دانستم روزی به شماره یک خواهم رسید. خیلی ها هم دوست نداشتند که من چنین روزی را ببینم که مرد شماره یک استقلال هستم .



9697