جلسه اضطراری در بارسلونا برای تعیین سیاست روزهای پایانی نقل و انتقالات

جلسه اضطراری در بارسلونا برای تعیین سیاست روزهای پایانی نقل و انتقالات

سایت رسمی فوتبالی- جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا ظهر امروز در دفتر باشگاه کاتالان جلسه ای اورژانسی تشکیل داد تا در آن به بررسی استراتژی این تیم در هفته آخر بازار نقل و انتقالات تابستانی پرداخته شود.

به گزارش فوتبالی، بازار نقل و انتقالات تابستانی در اسپانیا در روز دوم سپتامبر بسته خواهد شد و بارتومئو براین باور است که الان زمان مناسبی برای تشکیل این جلسه اورژانسی است تا سیاستهای تیمش در هفته پایانی بازار را روشن کرده و اقدامات پیش رو برای این یک هفته را تعیین کند.

دراین جلسه، اسکار گرائو، مدیر اجرایی بارسلونا، خاویر بورداس مسئول امور ورزشی باشگاه، اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا، رامون پلانس، مدیر فنی تیم و آندره کوری، نماینده بارسلونا درامور ورزشی آمریکای جنوبی حضور داشتند.  هدف و سوژه اصلی این جلسه ، تعیین استراتژی تیم برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ بود. آنها درعین حال به بررسی این گزینه پرداختند که در صورت ناکامی در بازگرداندن نیمار به بارسلونا، برنامه B را دنبال کنند.

درعین حال به مسائل دیگری از جمله بازیکنانی که احتمال جدایی شان از تیم مطرح است نیز پرداخته شد و درمورد بازیکنانی مثل ایوان راکیتیچ، عثمان دمبله و رافینیا صحبت شد.

این جلسه ساعت 14 به وقت اسپانیا (16.30 دقیقه به وقت تهران) آغاز شد و بیش از یک ساعت طول کشید و ساعت 15 به وقت اسپانیا بود که آبیدال سالن جلسه را ترک کرد.

 6363