توضیحات مربی پاری سن ژرمن در مورد خط خوردن نام عثمان دمبله

توضیحات مربی پاری سن ژرمن در مورد خط خوردن نام عثمان دمبله

پایگاه خبری فوتبالی- لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، در کنفرانس خبری پیش از تقابل با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا به مسائل مختلفی اشاره کرد. 

به گزارش فوتبالی، مربی اسپانیایی در مورد خط خوردن عثمان دمبله از لیست تیم برای بازی با آرسنال گفت: "اگر بازیکنی به تعهدات تیمی احترام نگذارد، آماده بازی نیست." انریکه تاکید کرد که این تصمیم سختی بوده اما او همواره به دنبال بهترین گزینه‌ها برای تیم است و به تصمیمات خود ۱۰۰ درصد متعهد است.

وی همچنین شایعات مربوط به درگیری لفظی با دمبله در جریان بازی با رن را رد کرد و گفت: "این موضوع کاملاً دروغ است و هیچ مشکلی شخصی میان من و بازیکن وجود ندارد. هدف من ایجاد تیمی قوی است و همچنان با دمبله هم کار خواهم کرد."

در بخش دیگری از کنفرانس، انریکه به تمجید از آرسنال پرداخت و گفت: "آنها یکی از بهترین تیم‌های جهان هستند، هم با توپ و هم بدون توپ بسیار خوب بازی می‌کنند." او اضافه کرد که هدفش قهرمانی در لیگ قهرمانان نیست، بلکه تمرکزش بر ساختن بهترین تیم ممکن است. این کنفرانس نشان‌دهنده تمرکز و تعهد انریکه بر ساختن تیمی با هویت قوی و تاکید او بر سختی‌های این مسیر بود. پیش از این نشریه اکیپ در خبری مدعی شده بود عثمان دمبله به دلیل بحث پرتنشی که بعد از بازی پاری سن ژرمن و رن با لوئیز انریکه داشته، از لیست فرانسوی ها برای بازی با آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا خط خورده است

۱۰۰۹