پافشاری پاری سن ژرمن برای جذب وینیسیوس

پافشاری پاری سن ژرمن برای جذب وینیسیوس

سایت رسمی فوتبالی- سران باشگاه پاری سن ژرمن تمایل زیادی دارند تا وینیسیوس جونیور، ستاره جوان باشگاه رئال مادرید را به خدمت بگیرند. طبق گزارش برنامه خوگونس، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن این روزها تمام تلاشش را برای جذب این بازیکن برزیلی به کار گرفته و دوباره از سران باشگاه مادریدی در مورد شرایط این بازیکن جوان سوال کرده و البته پاسخ رئالی ها به این سوال، مجددا منفی بوده است.

به گزارش فوتبالی، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن، نقش پررنگی در به خدمت گرفتن بازیکنان برزیلی برای باشگاه پاریسی ایفا کرده و از همین رو امیدوار است تا بتواند وینیسیوس را هم به تیم پاریسی ببرد و این بازیکن جوان، هدف اصلی لئوناردو در بازار تابستانی به نظر می رسد. لئوناردو به دنبال آن است تا با بهره گیری از فرصتهای محدودی که برای حضور در زمین چمن برای وینیسیوس فراهم می شود، او را برای پیوستن به پی.اس.جی متقاعد کند.

این دومین باری است که باشگاه پاریسی به سراغ وینیسیوس آمده است و اولین تماس دراین رابطه زمانی برقرار شد که رئالی ها برای جذب نیمار دست به کار شده بودند و سران باشگاه پاریسی قصد داشتند تا وینیسیوس را به عنوان بخشی از مبلغ فروش نیمار به رئال، به تیمشان ببرند. اما در همان زمان سران باشگاه مادریدی با قاطعیت تمام،به این پیشنهاد پاسخ منفی دادند.

6363