شگفت‌زدگی هواداران از چاقی بیش از حد اشنایدر، دو هفته بعد از ترک فوتبال

شگفت‌زدگی هواداران از چاقی بیش از حد اشنایدر، دو هفته بعد از ترک فوتبال

سایت رسمی فوتبالی - وسلی اشنایدر ستاره اسبق رئال مادرید و اینتر که به تازگی از فوتبال بازنشسته شده است، به نظر می رسد که به شدت دچار اضافه وزن شده است.

به گزارش فوتبالی، بازیکن اسبق تیم ملی هلند که در حال حاضر به عنوان مدیر ورزشی اوترخت فعالیت می کند، تماشاگر ویژه بازی این تیم و ونلو در لیگ هلند بود. اشنایدر 35 ساله تازه دو هفته است که بازنشسته شده اما به نظر می رسد حالا که ورزش نمی کند، بی خیال رژیم های سخت غذایی خود شده و به همین خاطر به شدت دچار اضافه وزن شده است.

اشنایدر در حال حاضر در باشگاه زادگاهش، اوترخت نقش مدیر ورزشی را دارد . تیم این هفته در مقابل ونلو با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

هواداران در شبکه های اجتماعی اما از دیدن هیکل اشنایدر درست دو هفته پس از ترک فوتبال شگفت زده شده اند. یک نفر توئیت کرده است:"20 سال رژیم غذیی گرفتم و حالا تا جایی که می توانم چاق می شوم." دیگری نوشته است:"این مرد 12 آگوست بازنشسته شد. چطور با خودت این کار را کردی؟" نفر سوم نوشته است:"بدون شوخی، او می تواند با همین هیکل بخشی از خط هافبک منچستریونایتد باشد." نفر دیگری هم نوشته است:"چطور به این سرعت شکمش این قدر بزرگ شد؟"

آخرین تیم اشنایدر، الغرافه قطر بود که در فصل گذشته در دوازده بازی برای این تیم هفت گل زد.